پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟

تبلیغات

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟

عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: دولت تنها بايد به دهک های کم درآمد جامعه یارانه بپردازد.

فرهاد فزونی عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اولویت‌های دولت در تنظیم بودجه 95 گفت: متأسفانه با کاهش قیمت نفت، درآمدهای نفتی ما به اندازه هزینه پرداخت یارانه‌ها نیست و دولت ناچار است که برای کسری این مبلغ با افزایش درآمد مالیات مشکل را حل کند.

 

وی افزود: در شرایطی که بخش خصوصی با مشکلات بسیاری مواجه است و بسیاری از صنایع و شرکت‌ها در آستانه ورشکستگی قرار دارند با دریافت مالیات بیشتر کمر بخش خصوصی خم می‌شود.

 

عضو کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران تصریح کرد: در این شرایط بودجه 95 بیشتر به یک مبحث سیاسی تبدیل شده تا مبحث اقتصادی در حالی که باید نگاه به بودجه اقتصادی باشد.

 

وی به اجرایی شدن برجام اشاره کرد و گفت: همه امیدها به اجرای برجام و رفع تحریم‌ها بود که پول‌های بلوکه شده آزاد شود و با حضور سرمایه‌گذاران خارجی اقتصاد جان تازه بگیرد که متأسفانه با اتفاقات اخیر در عرصه بین‌المللی این امر بعید به نظر می‌رسد.

 

فزونی با انتقاد از پرداخت یارانه‌ها گفت: پرداخت یارانه از ابتدا کاری اشتباه بود و امروز همین موضوع دولت را با مشکلات بسیاری در بودجه مواجه کرده است چرا که اقتصاد ما اقتصادی تک محصولی است و بر پایه نفت استوار است و کاهش قیمت نفت موجب شده تا تمام درآمد دولت به سمت پرداخت یارانه برود.

 

وی تأکید کرد: تنها راه نجات در شرایط کنونی قطع پرداخت یارانه است و در شرایط کنونی بیش از 80 درصد افراد باید از دریافت یارانه حذف شوند و دولت تنها به دو دهک از افراد جامعه یارانه بپردازد.

 

فزونی گفت: برای اجرای اقتصاد مقاومتی و نجات اقتصاد باید مردم دست از دریافت یارانه 40 هزار تومانی بردارند چرا که این رقم حتی پول چند نان نیز نمی‌شود.

 

**بارانه در بودجه 95 جایی ندارد

 

یک کارشناس اقتصادی گفت: به نظر می رسد در بودجه 95 سمت و سوی دولت  صرفه جویی خواهد بود و پرداخت نقدی عملا کنسل خواهد شد.

 

مصطفی صفاری کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اولویت بندی دولت در تخصیص بودجه 95 گفت: به دلیل  عدم ارائه لایحه و برنامه ششم توسط دولت در حال حاضر نمی توان راجع به آن قضاوت کرد.

 

وی با بیان اینکه بودجه باید منطبق با برنامه ششم باشد گفت: برنامه ششم زمانی که به تصویب می رسد جداولی در آن ضمیمه شده است تا اهداف و زمانبندی پوشش برنامه ها مشخص شود.

 

این کارشناس اقتصادی در همین راستا افزود: به نظر می رسد بودجه 95 باید تولید محور و صادرات محور باشد و سیاست های دولت مسلما در جهت توسعه اقتصادی باشد.

 

صفاری با بیان اینکه قیمت نفت در بودجه با نرخ 35 دلار بسته شده است ادامه داد:مسلما با احتساب درآمدهای نفتی دولت در سال آینده یارانه در آن جایی نخواهد داشت و توجیه پذیر نخواهد بود و قطعا سال آینده برنامه پرداخت یارانه به 70 میلیون نفر منتفی خواهد بود.

 

صفاری در پایان افزود: به نظر می رسد در بودجه 95 سمت و سوی دولت در صرفه جویی خواهد بود و پرداخت نقدی عملا کنسل خواهد شد.

 

**منابع هدفمندی یارانه ها در بودجه 95 در هاله ای از ابهام

 

سید کاظم دلخوش مشاور در امور مجلس و مجامع معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تامین منابع یارانه در بودجه سال 95 گفت: در لایحه بودجه 95 برای هدفمندی یارانه ها برنامه ریزی خواهد شد و اینطور که به نظر می رسد دولت بودجه را با 260 هزار میلیارد تومان بسته است و احتمال دارد بودجه دو دوازدهم و یا چهار دوازدهم بسته شود.

 

وی با اشاره به این نکته که بعید است حذف دهک ها را در سال 95 داشته باشیم افزود: در شرایط فعلی دولت نمی تواند یارانه هارا حذف کند چراکه آمار و اطلاعات لازم در رابطه با دهک های دارای تمکن مالی را در اختیار ندارد.

 

دلخوش در همین راستا اظهار کرد: برنامه هدفمندی یارانه ها مسلما در هرسال تمدید خواهد شد و همچنین دولت برای تامین منابع یارانه ها اصلاح قیمت ها را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

 

** دولت وضعیت یارانه را مشخص می کند

 

موسی الرضا ثروتی نیز در همین راستا افزود: در بحث هدفمندی یارانه ها قرار بود قیمت حامل های انرژی به فوت خلیج فارس برسد که این امر محقق نشد و در حال حاضر نرخ فرآورده های سوختی سیر نزولی به خود گرفته است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به کاهش قیمت نفت همه چیز بستگی به برنامه ریزی دولت دارد که چه راهکاری را برای تامین منابع یارانه در بودجه 95 در پیش خواهد گرفت.

 

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

www.yjc.ir › اقتصادی › صنعت ، تجارت و کشاورزی
۵ ساعت پیش - وی تأکید کرد: تنها راه نجات در شرایط کنونی قطع پرداخت یارانه است و در ... افراد باید از دریافت یارانه حذف شوند و دولت تنها به دو دهک از افراد جامعه ...

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!- حذف یارانه نقدی ...

didany.net/.../10675-پرداخت+یارانه+تنها+به+دو+دهک+از+افراد+جامعه؟!-+حذف...
۲ ساعت پیش - 44 دقیقه قبل عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با انتقاد از پرداخت یارانه گفت: تنها راه نجات دولت از پرداخت یارانه ها آن است که فقط به دهک های ...

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

tsenews.com/پرداخت-یارانه-تنها-به-دو-دهک-از-افراد-جا/
پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ ... صبا تامین · بررسی تحلیلی پیش بینی سال مالی منتهی به ۹۵/۰۹/۳۰- مارگارین|کارگزاری آبان ...

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

webse.ir/پرداخت-یارانه-تنها-به-دو-دهک-از-افراد-جا/
۱ روز پیش - پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ نویسنده info@yjc.ir Tuesday , 29 December , 2015 Uncategorized No ...

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

irato.ir/fa/.../پرداخت-یارانه-تنها-به-دو-دهک-از-افراد-جامعه؟-حذف-یارانه-نقد...
اطلاعات خبر کد : ۱۹۵۲۹۸۶. پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ منبع خبر : اقتصادی - آناج. سه شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰. موضوع : اقتصادی.

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

chapnashr.com/.../پرداخت-یارانه-تنها-به-دو-دهک-از-افراد-جامعه؟-حذف-یاران...
۱ ساعت پیش - داغ ترین اخبار. فرآیند انتقال اورانیوم ایران به روسیه تکمیل شد · بیانیه جان ... پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟

حذف یارانه نقدی جدی است؟ - روزنامه دنیای اقتصاد | خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15350522
۳۱ دقیقه پیش - خبرهای مرتبط. باشگاه خبرنگاران جوان - سه شنبه ۰۸:۰۳ پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی... مهمترین خبرهای اقتصادی.
متن : به گزارش برهان، موضوع حذف یارانه ی ۳ دهک بالای درآمدی کشور، مدتی است که در صدر ... پرداخت نقدی یارانه ها، بسیاری از کارشناسان و دست اندرکاران نسبت به تبعات ... ی تخصیص یارانه ها، به انحای مختلف نشان دادند و امروز، با گذشت کمتر از دو سال (۲۸ ... حاضر تنها مشکل دولت برای حذف یارانه هاست، چرا که شناسایی این افراد به راحتی ...

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

www.khabartab.com/.../پرداخت-یارانه-تنها-به-دو-دهک-از-افراد-جامعه؟-حذف...
رفتن به محتوای اصلی Skip to search ... پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ سبک‌ترین و کوچک‌ترین اسباب‌بازی پرنده جهان+عکس.
جهان خبر اخبار پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

www.sarkhat.com/.../پرداخت-یارانه-تنها-به-دو-دهک-از-افراد-جامعه-حذف-یار...
سایت «سرخط»، قدیمی ترین و سریع ترین خبرگزاری اتوماتیک فارسی است که توسط گروهی ... پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟

حذف یارانه افراد پر در آمد جامعه - شمسه

salam98.ir/tag/حذف-یارانه-افراد-پر-در-آمد-جامعه/
حتی در مقطعی برای مرحله دوم نیز برای ثبت نام در برخورداری از یارانه نقدی ... اقدام به حذف 5 میلیون نفر در جریان پرداخت یارانه 28 هزار تومانی نان کرد، اما ... در دولت جدید اولین بحث را اسحاق جهانگیری در یکی از شبکه‌های اجتماعی کلید زد. ... بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته، ثابت شده است که خانوارهاي دو دهک اول (20 درصد نیازمند جامعه) قطعا ...

برچسب ها - یارانه نقدی - شفاف

shafaf.ir/fa/tag/1/یارانه%20نقدی
به همین دلیل است که ادعای خروج نقدینگی از نظام... بانکی ادعایی عوامانه است زیرا نقدینگی هیچگاه از نظام بانکی... بودجه ناکارآمدی و کسری نظام پرداخت یارانه نقدی است ...
درعین حال برغم اینکه دولت ومجلس بر سر حذف اجباری سه دهک یارانه بگیر به ... آنچه مشخص است اینکه دولت دیگر با شرایط فعلی توان پرداخت رقم یارانه نقدی به همه را ... به گفته این نماینده مجلس، افراد متمکن جامعه که ماهانه چند میلیون تومان درآمد دارند، از یارانه ... پیشنهاد ما پرداخت نقدی یارانه به دو دهک پایین جامعه و ارائه سهام به 8 دهک جامعه از ...

روزنامه شرق

sharghdaily.ir/Modules/News/PrintVer.aspx?Src=Main&News_Id...
البته اینکه نهایتا دولت تصمیم به حذف دو دهک بگیرد یا بیشتر، در لایحه بودجه 93 ... حذف دو دهک نیز چندان کمکی به دولت روحانی برای پرداخت یارانه نقدی نمی‌کند و تنها ... دهم به جای آنکه یارانه‌ها را به دست افراد نیازمند جامعه برساند؛ بین همه مردم تقسیم کرد. ... تنها 52‌درصد درآمدهای هدفمندی از محل‌های پیش‌بینی‌شده در سال 91 محقق شده است.

پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی ...

funkade.in/پرداخت-یارانه-تنها-به-دو-دهک-از-افراد-جا/
۳ ساعت پیش - ژل آميزشي حجم دهنده ويژه آقايان Emotion، اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد، ... پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟

اقتصادی - پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف ...

jazzservices.net/.../پرداخت_یارانه_تنها_به_دو_دهک_از_افراد_جامعه_حذف_ی...
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با انتقاد از پرداخت یارانه گفت: تنها راه نجات دولت از پرداخت یارانه ها آن است که فقط به دهک های کم درآمد جامعه یارانه ...

افزایش تراکم استخوان تنها با 12 دقیقه یوگا در روز | فيدگاه ...

feedgah.com/news/افزایش-تراکم-استخوان-تنها-با-12-دقیقه-یو/
۴ ساعت پیش - پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با انتقاد از پرداخت یارانه گفت: تنها ...

حذف افراد پردرآمد به جاي دهک‌ها

www.entekhab.ir/fa/news/200311/حذف-افراد-پردرآمد-به-جاي-دهک‌ها
«هنوز هيچ گروهي از دريافت يارانه حذف نشده‌اند و ما اجراي قانون هدفمند کردن يارانه‌ها را در ... آيا دولت يازدهم در تلاش است يارانه نقدي را تنها به افراد و دهک هاي نيازمند پرداخت کند يا ... دهک‌هاي درآمدي سطح بالاي جامعه نيست اما به چالشي براي مسئولان تبديل شده است. يکي، دو روز پيش بود که علي طيب‌نيا، وزير امور اقتصاد و دارايي کشور از آغاز حذف ...
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این نماینده مجلس بستن پرونده هدفمندی یارانه ها در سال 94 را محتمل ... است و قادر به پرداخت یارانه نقدی به تمام افراد جامعه نیست و حذف دهک های بالای ... تبدیل به زیان برای همین گروههای جامعه خواهد شد لذا باید اصلاحات جدی در رابطه با این قانون صورت گیرد. ... حذف یارانه همه گروههای درآمدی هستند و نیز دیدگاهی که تنها پرداخت به ...
۱۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یارانه نقدی از زمان دولت قبلی در حال پرداخت است و دولت جدید از بدو کار اعلام ...... زندگي خيلي از افراد جامعه به همين يارانه ها وابسته است درصورت قطع يارانه ها كه ..... دریافت یارانه انصراف داده بود،اکنون به یارانه نیاز دارد،زیرا نه تنها دو ...
۳ ساعت پیش - پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ ... پرداخت تسهیلات خرید اسب در خراسان شمالی وارد مرحله اجرایی شد · پرداختن به ...
۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گفته نکو گرچه مجلس به دولت این اختیار را داده تا بتواند یارانه نقدی ... قانون هدفمندی یارانه ها، به طور قطع، پرداخت یارانه نقدی به بخشی از افراد جامعه ادامه خواهد یافت. ... در این شرایط این نکته ضروری است که در فاز جدید قانون هدفمندی یارانه ها باید ... تصویب کرد که دو دهک پردرآمد شناسایی و از لیست یارانه بگیران حذف ...
مواجهه با اشتباه سبب افزایش اعتماد به نفس کودک ... کلیه حقوق مادی و معنـــوی این سایت برای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی محفوظ اســـت. مجــری : فرایند گستر ...
حذف ثروتمندان از فهرست دریافت کنندگان یارانه نقدی در حالی به یکی از چالش های اساسی ... پیش بگیرد و در پرداخت یارانه افراد پردرآمد، دچار وسواس کاری شود به قول وزیر نفت، ... دهک های بالای جامعه کار دشواری است و حتی سخت تر از پرداخت یارانه نقدی است. ... ولی پرداخت یارانه نقدی که از دولت گذشته به ارث رسیده است تنها باعث افزایش ...
در آن زمان حجم زیادی از بودجه‌های دولتی صرف پرداخت یارانه به کالاهایی می‌شد که به ... حال برای حذف دستوری یارانه بگیران پردرآمد به بانک اطلاعاتی قابل اتکایی نیاز است تا ... همچنین با توجه به پیش‌بینی تورم حدود 2 رقمی در دو سال آینده باید گفت که از .... اساس یارانه نقدی تنها باید به اقشار ضعیف جامعه مانند افراد تحت‌پوشش کمیته ...

گیرد حدود - درباره ی ما

bayganiha.ir/post/گیرد-حدود.html
حدود ۳ ماه از آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها سپری می شود و در حالی که دولت پیش از آغاز ... بر اساس قانون مقرر شده است دولت تنها به افراد نیازمند یارانه نقدی پرداخت کند از ... دهک های پردرآمد جامعه تعیین کرده است که این زمان خرداد ماه به پایان رسیده است. ... این افراد پُردرآمد شناسایی شده اند و به زودی و آرام آرام از فهرست یارانه‌ بگیران حذف می شوند.

سرگردانی یارانه ای مردم در سامانه اعتراض/ معوقه 17 هزار ... - فردا

www.fardanews.com/.../سرگردانی-یارانه-ای-مردم-در-سامانه-اعتراض-معوقه...
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یارانه نقدی هنوز برای دولت یازدهمی ها حاشیه آفرین است و در شرایطی که ... چراغ خاموش یارانه نقدی عده ای از مردم که بدون اطلاع رسانی آغاز شد، اعتراضات جدی به همراه داشته است. ... اعتراض حذف شدگان را آغاز و اعلام کرد هر خانواری می‌تواند به فاصله دو ماه از ... امسال پرداخت نشده و برخی هم معوقه کمتری دارند وبه نا حق یارانه انها قطع ...

[PDF]خطا در آخرین نوبت واریز یارانه ها

www.magiran.com/ppdf/nppdf/2387/p0238723020051.pdf
شــده و دپارتمــان مجهز بــه تنها اتــاق تمیز کالس. A دارویــی بــرای ... جدی صنعت این است که خود را بی نیاز از بازارهای. منطقــه و جهان می ... از چنین اقدامي است. برخي از افرادي که یارانه آنها حذف شــده و جزء جامعه ... به نظر مي رسد. اگر دولت فقط دو دهــک را از پرداخت یارانه حذف کند، ... کرد: «حذف شدگان از دریافت یارانه نقدي در سال جاري،. در صورت ...

نحوه پرداخت یارانه در کشورهای مختلف جهان - آخرین نیوز

www.akharinnews.com/.../55838-نحوه-پرداخت-یارانه-در-کشورهای-مختل...
پرداخت یارانه نقدی و غیر نقدی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف توسعه یافته و ... دهم مورد توجه دولت است و قصد دارد تنها به افرادی با شرایط خاص در جامعه این یارانه نقدی ... دو میلیارد پوند از محل دریافت مالیات از دارندگان خودروهای شخصی برای کمک به ... اقتصادی، پرداخت یارانه برخی از کالاها و خدمات را حذف یا هدفمند کرده و به چند دهک ...
پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ اسرائیل با روسیه برای اقدام در داخل سوریه توافق کرده / روس ها نه جانب مقاومت را می گیرند نه جانب ...
۵ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمد باقر نوبخت تنها چند روز پس از پیروزی روحانی در انتخابات ، توزیع ... بود: «اگر به دو دهک ثروتمند یارانه نقدی ندهیم و این پرداخت به نوع دیگری باشد، ... هدفمندی یارانه عدالت بود و چون مصوبه مجلس و قانون است باید ادامه پیدا کند اما ... هم نیست که همانند افراد ضعیف جامعه یارانه دریافت کنند و حذف دو یا سه دهک پردرآمد ...

خطا در آخرین نوبت واریز یارانه ها/ حق اعتراض باقی است - پویش

puyesh.net/fa/.../خطا-در-آخرین-نوبت-واریز-یارانه-ها-حق-اعتراض-باقی-اس...
برخي از افرادي که يارانه آنها حذف شده و جزء جامعه کارگري محسوب مي‌شوند، به ... حتي برخي از خانوارهاي چهارنفره تنها موفق به دريافت يارانه سه نفر از افراد خانواده شده بودند. ... به نظر مي‌رسد اگر دولت فقط دو دهک را از پرداخت يارانه حذف کند، بخشي از کسري ... از دريافت يارانه نقدي در سال‌جاري، در صورت اعتراض مي‌توانند از پنجم خردادماه به مدت ...

گاهی با بزرگنمایی، دیگر چیزی عایدتان نمی‌شود - - سایت ...

www.tabnak.ir/fa/.../گاهی-با-بزرگنمایی-دیگر-چیزی-عایدتان-نمی‌شود
۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اما آیا روش جدید، یعنی حذف هشت دهک و پرداخت یارانه نقدی تنها به دو دهک ... آیا حتی اگر پرداخت یارانه به دو دهک فقیر جامعه پرداخت شود، این امر شدنی است؟ ... یارانه نقدی است بر این باور است که اساسا شناسایی افراد فقیر ممکن نیست.

احتمال قطع يارانه ها - صفحه اصلی - شما نیوز

www.shomanews.com/newsdetail/124274/احتمال-قطع-يارانه-ها
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... تاکید بر اینکه باید اصلاحات جدی در برنامه ششم توسعه درخصوص قانون هدفمندی صورت بگیرد، ... کمبود نقدینگی مواجه است و قادر به پرداخت یارانه نقدی به تمام افراد جامعه نیست و حذف دهک های ... حذف یارانه همه گروههای درآمدی هستند و نیز دیدگاهی که تنها پرداخت به گروههای کم درآمد جامعه را .... شهادت دو سردار ايراني در سوریه.

طبقه متوسط در معرض حذف یارانه نقدی - فرارو

fararu.com/fa/news/166500/طبقه-متوسط-در-معرض-حذف-یارانه-نقدی
۳۰ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با توجه به بحث حذف سه دهک و اعلام دولت مبنی بر عدم توانایی شناسایی سه دهک بالا در این مورد، ... او معتقد بود نه‌تنها به آسانی می‌شود افرادی که استحقاق دریافت یارانه را ندارند ... در مورد ایران دو اقدام می‌توان انجام داد: اولی مجموعه بانک‌های اطلاعاتی است که در ... این همان فسادی است که در فرآیند پرداخت یارانه نقدی اتفاق می‌افتد.
۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - و این روزها هم بحث حذف ۳ دهک پردرآمد است که از قضا یارانه‌بگیر هم هستند. ... آنان نیز در خزانه به حساب پرداخت یارانه نقدی رفته و شرکت‌ها هر روز بیش از دیروز با مشکل ... همچنین با توجه به اطلاعات نسبی موجود در جامعه آماری کشور شناسایی این 3 دهک .... وی تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف جدی این قانون آن بود که نه تنها برای ...

آغاز فرصت یک ماهه اعتراض به حذف یارانه نقدی از فردا :: کلیپ ...

clipz.blog.ir/.../آغاز-فرصت-یک-ماهه-اعتراض-به-حذف-یارانه-نقدی-از-فردا
۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانوارهایی که به حذف یارانه خود اعتراض دارند از فردا یک ماه فرصت دارند با مراجعه به ... با شروع حذف یارانه پردرآمدها و اعتراض افرادی که خود را محق این حذف ... جامعه خبری . ... به گونه ای که بعد از واریز نشدن یک تا دو ماه از یارانه نقدی برخی از ..... پرداخت یارانه نقدی یکسان به تمام دهک های درآمدی، نه منطق اقتصادی آن را تأیید .
۱۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - توکلی، تجدید نظر در پرداخت یارانه نقدی به دهک‌های بالای درآمدی را به خاطر ... وی خاطرنشان کرد: کسر ۳۰ درصد از یارانه بگیران و به عبارتی ۳ دهک بالای جامعه امکان پذیر است و این ..... اینها نه تنها سبب میشود که یارانه عده زیادی از افراد قطع شود بلکه از ..... دو سال پیش برای من اس ام اس اومد به دلیل تمکن مالی شما مشمول یارانه ...

جزئیات تازه از معیار‌های دولت برای شناسایی و حذف یارانه ۳ دهک ...

www.tasnimnews.com/.../جزئیات-تازه-از-معیار-های-دولت-برای-شناسایی-...
۱۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اکنون که زمزمه حذف یارانه نقدی پردرآمدها طی هفته‌های گذشته از سوی مجلس و دولتی‌ها مطرح شده‌است، با توجه به نبود اطلاعات کافی از افراد پردرآمد جامعه، نگرانی مردم از حذف یارانه .... تسنیم: شناسایی گروهک‌‌های مشمول یارانه برای حذف سه دهک جمعیتی است ... میدری:معیاری که برای حذف گروه‌ها در نظر گرفته می‌شود تنها درآمد نیست.

یارانه نقدی 4 میلیون نفر حذف شده است؟ | دانلود سریال 94

jozve-arshad95.ir/2015/10/.../یارانه-نقدی-4-میلیون-نفر-حذف-شده-است؟/
۱۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۷ ساعت پیش – حذف یارانه و قطع یارانه 4 میلیون نفر و خبر جدید از حذف ... دو میلیون نفر از فهرست دریافت‌کنندگان یارانه نقدی در ایران حذف شدند. ... باز هم 70 میلیون ایرانی در لیست یارانهحضور خواهند داشت و تنها 273 میل. ... به گزارش تابناک یزد، دولت برای پرداخت یارانه نقدی اقشار ثروتمند در ...... پردرآمد جامعه بزودي …
۱۶ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این در حالی است که هنوز موضوع نحوه پرداخت یارانه نقدی به متقاضیان ... فاز دوم هدفمندی یارانه ها تا کنون دو مرحله یارانه نقدی به مردم پرداخت کرده است و ... دهک های درآمدی را بر اساس میزان درآمد افراد تعیین کند و تنها به نیازمندان یارانه نقدی پرداخت کند ... دریافت یارانه هستند که در صورت عدم حذف این افراد با کسری بودجه جدی ...

نمایندگان مجلس درباره حذف یارانه پردرآمدها چه می​گویند؟

asooban.ir/.../نمایندگان%20مجلس%20درباره%20حذف%20یارانه%20پردرآ...
۲۲ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حذف یارانه نقدی 3 دهک پردرآمد جامعه در شرایطی مطرح می​شود که بسیاری از ... گذشته به صورت یکنواخت به تمام افراد جامعه یارانه نقدی پرداخت کرده است و بر اساس ... حتما دو دهک ثروتمند کشور باید از لیست دریافت کنندگان یارانه حذف شوند. ... یارانه‌ها برخوردار باشند ولی تنها چند دهک یارانه نقدی را در فاز دوم دریافت نمایند.
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درهیمن راستا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حذف یارانه افراد ... دولت برای حذف دو میلیون یارانه بگیر بخشنامه را تدوین کرده است از بی توجهی دولت به ... جاری دولت تنها توانست ۲۰ میلیارد تومان به پروژه های عمرانی اختصاص دهد. ... ضرورت تفکیک دهک های پردرآمد از اقشار ضعیف جامعه جهت پرداخت یارانه نقدی، ...

اقتصاد آنلاین - پیشنهاد 6 هزارمیلیارد تومانی احمد توکلی

www.eghtesadonline.com/fa/.../پیشنهاد-6-هزارمیلیارد-تومانی-احمد-توک...
۱۳ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - احمد توکلی طراح حذف سه دهک از جامعه یارانه بگیران نقدی معتقد است که ... کرده اند تنها در ایران به همه افراد جامعه به صورت یکسان یارانه پرداخت می شود. توکلی تاکید می کند: شناسایی این افراد آسان است، به طور مثال کارمندان دولتی که بیش از دو تا ... و میزان یارانه پرداختی به دهکهای فقیر را متناسب با شرایط جدید و میزان ...
تحریک مردم به اختلافات قومیتی آب به آسیاب دشمن ریختن است. عضو شورای مرکزی .... پرداخت یارانه تنها به دو دهک از افراد جامعه؟!/ حذف یارانه نقدی جدی است؟ اسرائیل با ...
۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قم فردا: دکتر ابراهیم رزاقی،با تأکید بر اینکه یارانه با توجه به تورم موجود ارزشی ... دولت واقعی کردن قیمت‌ها را تنها راه نظارت عملی بر این اسب سرکش می‌دانستند. ... از آن دور شدیم که یک علت مهم آن، پرداخت یارانه به همه اقشار به صورت یکسان است. ... با این حال اگر همین یارانه نقدی اندک از سبد دو دهک پایین جامعه حذف شود، ...

ایرنا - حذف یارانه ایرانیان مقیم خارج،ملاکین بزرگ ومالکان ...

www.irna.ir/.../حذف_یارانه_ایرانیان_مقیم_خارج_ملاکین_بزرگ_ومالکان...
۶ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حذف یارانه ایرانیان مقیم خارج،ملاکین بزرگ ومالکان خودروهای گرانقیمت ... قوی بود، به دولت پیشنهاد کردند که تنها دو دهک اول را مشمول دریافت یارانه کند. ... می تواند بدست آورد، گفت: اگر یارانه های نقدی به تمام افراد جامعه پرداخت شود به هدف ... به گفته وی برخی افراد یارانه بگیر ساکن خارج کشور هستند، وقتی این افراد به ...

سناریوهای اصلاح یارانه نقدی/ یارانه‌بگیران جدید شناسایی ...

www.mehrnews.com/.../سناریوهای-اصلاح-یارانه-نقدی-یارانه-بگیران-جد...
۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار مهر، ادامه پرداخت یارانه نقدی به روش فعلی این روزها مورد انتقاد ... قانون بودجه سال ۹۳ می دانند و خواستار حذف یارانه اقشار غیر نیازمند هستند. ... مستقیم شناسایی افراد و اقشار و دهک ها برای اصلاح پرداخت یارانه های نقدی را بر ... اقشار ضعیف است و بر این اساس بر روی شناسایی دهک های پائین جامعه استوار ...

پیشنهاد تازه یارانه‌ای دولت: پرداخت یارانه نقدی 10باردرسال

alibabair.com/.../335-پیشنهاد-تازه-یارانه‌ای-دولت-پرداخت-یارانه-نقدی-1...
۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در نتیجه، دولت به جای 12بار پرداخت یارانه نقدی به مردم در طول یک‌سال، 10بار یارانه ... پیشنهاد جدید دولت مبنی بر تک نرخی شدن بنزین اگرچه باتوجه به کشش ... در آن مقطع رییس دولت بدون توجه به هشدار متخصصان حوزه اقتصاد، تنها به اجرای ... شده است که پرداخت یارانه هر 35روز یک‌بار و همچنین حذف دو دهک بالایی جامعه از ...
۱۳ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گروه اقتصادي: در حالی موضوع حذف سه دهک معادل 30 درصد از لیست ... كه قرار است از ليست دريافت يارانه نقدي حذف شوند، يكي از سوالات جدي عملياتي ... اجرای اين طرح، پرداخت نقدی 30 درصد از یارانه‌بگیران قطع خواهد شد. ... غالب افراد پردرآمد جامعه کسانی هستند که اطلاعات درست مالیاتی از .... ای کاش دو کار صورت میدادند

اعلام شرایط و چگونگی حذف یارانه ها - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/32665/اعلام-شرایط-و-چگونگی-حذف-یارانه-ها
۱۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - معاون وزیر تعاون از راههای مختلف برای حذف یارانه دهک های مختلف از جمله حساب های ... و روش‌های مطرح در دولت برای شناسایی حذف دهک‌های پردرآمد از فهرست یارانه پرداخت ... گفت: معیار حذف گروه‌ها تنها درآمد نیست، بلکه ترکیبی از ثروت و درآمد است. ... منجر به ثروت‌ مند بودن افراد بسیار است؛ حذف یارانه پردرآمدها آسیب کمتری را ...
۴ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اما نه تنها یارانه نقدی تا امروز که وعده ۵ برابر شدن آن داده شده است افزایش ... از وضعیت اقتصادی تک تک افراد جامعه، چطور می توانیم آدم ها را جدا کنیم؟ ... تا زمزمه های حذف ۸ میلیون یارانه بگیر جدی تر شود و در نهایت معلوم نشود ... به گزارش شفاف،آنچه مسلم است، نبـود بـودجه كافي، بروز تورم شديد به خاطر پرداخت يارانه نقدي و ...

حذف کارمندان دولت با حقوق بالا از فهرست یارانه بگیران | شاهد ...

www.shahedeshomal.ir/حذف-کارمندان-دولت-با-حقوق-بالا-از-فهرست/
احمد توکلی طراح حذف سه دهک از جامعه یارانه بگیران نقدی معتقد است که پرداخت یکسان ... کرده اند تنها در ایران به همه افراد جامعه به صورت یکسان یارانه پرداخت می شود. ... این افراد آسان است، به طور مثال کارمندان دولتی که بیش از دو تا سه میلیون تومان در ... را ثابت نگهداشته و میزان یارانه پرداختی به دهکهای فقیر را متناسب با شرایط جدید و ...

پرداخت یارانه نقدی ۱۰ باردرسال - اقتصاد ایرانی

www.ireconomy.ir/fa/page/.../پرداخت+یارانه+نقدی+۱۰+باردرسال.html
۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در نتیجه، دولت به جای ۱۲ بار پرداخت یارانه نقدی به مردم در طول یک سال، ۱۰ بار ... پیشنهاد جدید دولت مبنی بر تک نرخی شدن بنزین اگرچه باتوجه به کشش ... رییس دولت بدون توجه به هشدار متخصصان حوزه اقتصاد، تنها به اجرای این طرح و ... ارایه شده است که پرداخت یارانه هر ۳۵ روز یک بار و همچنین حذف دو دهک بالایی جامعه از ...

بایسته های حذف یارانه نقدی اغنیا

golestan-qarbi.mytehran.ir/Default.aspx?tabid...fa...
۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اکونیوز: همزمان با آغاز اجرای حذف یارانه ی نقدی اقشار پردرآمد، روزنامه ها بر ... سال 1393 به دولت اجازه داده شده که یارانه نقدی را تنها به افراد نیازمند پرداخت کند. ... به گفته ی نوبخت، در این مسیر، شناسایی و حذف دهک های پر درآمد با دقت کامل انجام می شود. ... رییس جمهور تاکید کرده است شناسایی پردرآمدها ریسک بالایی دارد.
۳۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماجرای حذف اشتباهی یارانه برخی کارمندان، کارگران و بازنشستگان/ ملاک ... از سوی دیگر، پرداخت کامل درآمد حاصل از هدفمندی برای تزریق آن در میان جامعه به ... از دریافت یارانه نقدی شده، اما دولت تنها یارانه تعداد 50 هزار نفر از افرادی در ... وزارت رفاه احتمال دو نوع خطا را در حذف یارانه بگیران پیش بینی کرده و معتقد است: «در ...

راهکار جدید برای شناسایی دهک‌ها - افکارخبر

www.afkarnews.ir/بخش...4/302383-راهکار-جدید-برای-شناسایی-دهک-ها
۳۰ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش افکارنیوز، بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها قرار بود از محل ... برای حل این مشکل، مجلس و دولت تصمیم داشتند، پرداخت یارانه نقدی به سه دهک پردرآمد جامعه را حذف و دولت ... این یعنی به ازای هر لیتر دو هزارو پانصد میلیار تومان ضرر برای بیت ... شناسایی افراد نیازمند به یارانه ها و تفکیک آنها از غیر نیازمندان است.
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در حالیکه هنوز تصمیم جدی از سوی دولت برای حذف یارانه ثروتمندان اتخاذ ... گویا قرار است در هر استان، دهک های بالای درآمدی از دریافت یارانه حذف شده و ... هدفمندی یارانه ها نه تنها شکاف طبقاتی کاهش نیافته بلکه به سبب رشد ... در فاز نخست هدفمندی یارانه‌‌ها به همه افراد جامعه، ماهانه ۴۵هزارتومان در قالب یارانه نقدی پرداخت شد.

ایسنا - موضع سازمان هدفمندی درباره حذف یارانه 5 گروه درآمدی

isna.ir/fa/news/.../موضع-سازمان-هدفمندی-درباره-حذف-یارانه-5-گروه
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش ایسنا، در شرایطی بحث حذف یارانه بگیران پردرآمد جدی‌تر شده که این ... توانند جزو مرفه‌هان جامعه باشند به نظر نمی رسد که خللی در روند معیشت آنها ایجاد شود این ... نزدیک به دو میلیون و 275 هزار تومان یارانه نقدی دریافت کرده است. ... پرداخت یارانه نقدی هزینه شده که نه تنها تمام منابع ناشی از افزایش قیمت حامل های ...
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اين در حالي است که حذف افراد غير نيازمند به يارانه نقدي ضروري و اجتناب … ... اما در عمل، دولت در گام دوم تنها کسانی را از پرداخت یارانه نقدی حذف کرد که خود به … ... برخی دیگر از خانواده های پردرآمد جامعه نسبت به دریافت آن مجاز شناخته شدند. ... كامل كنم اوني كه متعلق به بعضي ها ازجمله دهك هاي بالا است ماليات اگر اهل …

فرمول دولت برای حذف یارانه نقدی پردرآمدها - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار اقتصادی
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روز گذشته، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اعلام حذف یارانه افراد خارج از ... طرح پرداخت یارانه نقدی به خانوارها پس از اصلاح بازار انرژی، بیانگر آن است .... بر اساس این پژوهش، ثابت شده است که خانوارهاي دو دهک اول (20 درصد نیازمند جامعه) قطعا .... را اجرا کرده‌اند، بيشتر آنها به مستند کردن تنها يک برنامه پرداخته‌اند.

سرگیجه حذف یارانه‌/ واکنش‌ به سفر ۲۴ آمریکایی به ایران/ اتهام ...

https://tabnak.com/.../سرگیجه-حذف-یارانه‌-واکنش‌-به-سفر-۲۴-آمریکایی-به...
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرگیجه حذف یارانه‌/ واکنش‌ به سفر ۲۴ آمریکایی به ایران/ اتهام کیهان علیه ... این ابعاد در خاورمیانه نیز دستخوش دگرگونی جدی شده‌اند. ... وطن امروز که سعید ملکی در سرمقاله آن تلاش کرده به این پرسش پاسخ دهد که «چرا جامعه جهانی آمریکا نیست؟ ... دولت يازدهم در تلاش است يارانه نقدي را تنها به افراد و دهك هاي نيازمند پرداخت ...

جزئیات پیامک حذف یارانه نقدی سرپرستان خانوار

axahang..com/.../جزئیات-پیامک-حذف-یارانه-نقدی-سرپرستان-خا...
تصویب حذف پرداخت یارانه به ۳ دهک در کمیته اقتصادی کمیسیون بودجه/ بررسی ... طراحی 2 سناریو برای "حذف یارانه نقدی" جامعه یارانه‌بگیر از سوی مجلس + جزئیات. ... ارسال پیامک شناسه به سرپرستان خانوار ثبت و قطع یارانه نقدی افراد با این میزان درآمد. .... حتی یک ریال تخصیص داده نشده است و تنها به صورت نقدی در حساب سرپرستان ...
۲۳ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دولت در ابتدای روی کار آمدن، پرداخت یارانه نقدی را مهمترین دلیل اوضاع اسفبار ... قوه مجریه به نظر می‌رسد دولت قصد ندارد دهک‌های پردرآمد را از چرخه دریافت یارانه حذف کند. ... دارند و اگر این افراد ثبت‌نام کنند از دریافت یارانه محروم خواهند شد. ... در بین آحاد مختلف جامعه شایع شده بود که تنها ابزار دولت برای بررسی درآمدهای هر ...
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هزینه سنگین تحمیلی به دولت برای پرداخت یارانه حدود 76 میلیون ... نزدیک به دو میلیون و 275 هزار تومان یارانه نقدی دریافت کرده است. ... این در حالی است که طی چهار سال گذشته حدود 190 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی هزینه شده که نه تنها ... بر این اساس به نظر می رسد اقدام جدی برای حذف یارانه بگیران پردرآمدی ...

یارانه نقدی در حال بی ارزش شدن است/ قطع یارانه ثروتمندان به ...

danakhabar.com/.../یارانه-نقدی-در-حال-بی-ارزش-شدن-است-قطع-یارانه-ث...
۲۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی با تاکید بر حذف یارانه نقدی عمده یارانه بگیران بجز افراد ... وی تاکید کرد: در قطع یارانه ثروتمندان و ادامه پرداخت یارانه به اقشار آسیب‌ پذیر ... وی تاکید کرد: براین اساس یارانه نقدی تنها باید به اقشار ضعیف جامعه مانند افراد تحت‌پوشش کمیته ... امینی گفت: البته پرداخت یارانه به دو صورت است که شامل پرداخت ...

آمادگی برای خواندن غزل خداحافظی یارانه نقدی؟! - پایگاه خبری ...

seydnews.ir/آمادگی-برای-خواندن-غزل-خداحافظی-یاران/
۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این سخنان نوبخت به این معناست که از هم اکنون پرداخت یارانه نقدی در ... این امر از سوی دیگر می‌تواند همه دردسر‌های فعلی دولت برای حذف برخی دهک های درآمدی از دریافت یارانه نقدی را رفع ... به همین دلیل من بعید می‌دانم که یارانه نقدی آحاد جامعه قطع شود. ... نشده و به پایان نرسیده است، فکر می‌کنم باید قانون جدید تصویب شود، ...

یارانه مرداد به چه افرادی تعلق می گیرد؟ - قیمت طلا و سکه

www.iranjib.ir/shownews/6108/یارانه-مرداد-به-چه-افرادی-تعلق-می-گیرد؟/
۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما در حالی که انتقادهای فراوانی به دولت درباره پرداخت یارانه نقدی به تمام ... در این شرایط که زمان ۳ ماهه دولت برای حذف یارانه نقدی افرادی که نیازی به یارانه ندارند تمام شده است و ... از افراد پُردرآمد جامعه، به زودی فهرست جدید یارانه بگیران اعلام می شود. ... یارانه نقدی ماه مرداد که تا دو هفته دیگر پرداخت می شود تغییر کند و به ...
راهور ادامه داد: در رابطه با بحث شناسایی دهک ها به صورت تقریبی روش هایی وجود دارد. دوم آنکه روش شناسایی گروه های پایین بسیار ساده تر از روش شناسایی دهک های بالای جامعه است. ... به مردم است گفت: یارانه دو نوع یکی یارانه نقدی و دیگری یارانه مخفی است. در رابطه پرداخت یارانه به ثروتمندان باید بگویم که قبل از پرداخت یارانه نقدی ۷ ...
۲۵ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پرداخت یارانه نقدی و غیر نقدی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف توسعه ... است و قصد دارد تنها به افرادی با شرایط خاص در جامعه این یارانه نقدی ارائه شود و ... در بخش حمل و نقل نیز این کشور سالانه حداقل دو میلیارد پوند از محل ... پرداخت یارانه برخی از کالاها و خدمات را حذف یا هدفمند کرده و به چند دهک کم .... دوستان جدید.
۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۳ هزار میلیارد تومان کمتر از یارانه پرداختی در ســال ۹۳ است. ... 1۳۹۴ مبلغ ۳۹0 هزار میلیارد ریال به منظور پرداخت نقدی و غیرنقدی موضوع ماده ۷ قانون هدفمند کردن ... برای بهبود وضعیت همه اقشار جامعه و به خصوص ... پول از مردم یا حذف یارانه برخی افراد را بپذیرد. ... بیان اینکه در دو دوره گذشته ۷۰۰ میلیارد دالر پول مملکت خرج.

یارانه نقدی تیرماه به چه کسانی پرداخت می شود؟

www.iranhall.com/.../یارانه-نقدی-تیرماه-به-چه-کسانی-پرداخت-می-شود؟
۱۷ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در شرایطی که بیش از دو ماه از آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه ها سپری می شود ... کنون دو مرحله یارانه نقدی به مردم پرداخت کرده است و با توجه به انصراف 2 ... کنیم که قراراست یارانه یک سری از افراد غیر نیازمند حذف شود چراکه به ... دهک های درآمدی را بر اساس میزان درآمد افراد تعیین کند و تنها به نیازمندان یارانه نقدی پرداخت کند.

حذف یارانه های نقدی افراد پردرآمد - بانک منابع اطلاعاتی و ...

wiki.tiktak.info/100/2015/03/01/حذف-یارانه-های-نقدی-افراد-پردرآمد/
۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ولی به هر حال اگر دهک های بالا را از دریافت یارانه نقدی حذف کرد و تنها به دهک های پایین … یارانه نقدی یا حذفبرخی ... دولت نزدیک ۱۰ میلیون نفر از افراد پردرآمد جامعه را شناسایی کرده است . .... سناریوی جدید دولت برای اصلاح نحوه پرداخت یارانه‌های نقدی … .... حذف یارانه صاحبان درآمد بالای دو و نیم میلیون — نازنین کامدار …

علت قطع یارانه و تلفن تماس جهت اعتراض حذف یارانه های نقدی ...

matlebejadid.ir/2015/10/.../علت-قطع-یارانه-و-تلفن-تماس-جهت-اعتراض-...
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایسنا, سامانه اعتراض به حذف یارانه ها به آدرس www.yaraneh10.ir ؛, پایگاه خبری ... پردرآمد تماس یارانه برخی مستضعفان جامعه قطع شده پیشنهاد حذف یارانه نقدی ... ۱۱ نوامبر ۲۰۱۰ چرا تولد هاي جديد در سيستم ثبت نشده و پرداخت يارانه ها با همان ... ۲۱ ژوئن ۲۰۱۵ این در حالی است که معترضان به حذف یارانه نقدی تنها تا امروز -۳۱ ...

آیا شما از یارانه بگیرهایی هستید که حذف خواهید شد؟ - پارسینه

www.parsine.com/.../آیا-شما-از-یارانه-بگیرهایی-هستید-که-حذف-خواهید-...
۱۷ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یارانه بگیر هایی که زمزمه قطع یارانه نقدی آنها این روزها ورد زبان هاست. ... نيازي به تصويب قانون جديد نداريم، تنها کاري که بايد صورت گيرد اين است که ..... است بیایید فقط به دو یا حداکثر 3 دهک یارانه بدهید وبقیه را حذف کنید چون .... این اشتباه است که مبنای اینکه یارانه پرداخت کنید یا نه، بر اساس خونه و زمین باشد.

ازتعطیلی هدفمندی تا 5برابر کردن یارانه ها - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/.../ازتعطیلی-هدفمندی-تا-5برابر-کردن-یارانه...
درعین حال به نظر میرسد که پرداخت یارانه نقدی به عنوان یک برگ برنده و جلب ارای ... من، اصل این است که هدفمندی یارانه‌ها ادامه یابد ولی این کار ساماندهی و بازنگری جدی را ... اینکه در دولت آتی یارانه نقدی نباید حذف شود بلکه قانون هدفمندی یارانه ها باید به ... گرانی‌ها در جامعه گفت: تنها 30 درصد از این گرانی‌ها مربوط به تحریم‌هاست 70 درصد از ...

پاسخ 15 اقتصاد‌دان به پرسش یارانه‌ای روحانی - تدبیر و امید

tadbirvaomid.ir/fa/news/.../پاسخ-15-اقتصاد‌دان-به-پرسش-یارانه‌ای-روحان...
۲۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درحالی که قرار بود تنها نیازمندان یارانه نقدی دریافت کنند و مابقی عواید حاصل ... اقتصاد دانشگاه علامه گفت: در قانون هدفمندی یارانه‌ها پرداخت یارانه نقدی به افراد ... جامعه با درآمدهای بالا را شناسایی کند و از قشر هدف پرداخت یارانه حذف کند 15 .... وی گفت: البته پرداخت یارانه به دو صورت است که شامل پرداخت یارانه به بخش ...

خبر امروز - هدفمندی یارانه ها

khabareemrooz.blogfa.com/tag/هدفمندی-یارانه-ها
به هر حال بنا بوده دولت به اقشار آسيب پذير جامعه يارانه نقدي پرداخت كند اما در عمل به ... موسوي لارگاني با انتقاد از قطع شدن يارانه جمعي از افراد جامعه به شيوه فعلي گفت: ... كرده است در حالي كه مكانيسم شناسايي خانوارها براي حذف از دريافت يارانه فاقد مبناي علمي است. .... مقاله اقتصادی روز: اما و اگرهاي جديد پيش روي مرحله دوم هدفمندي يارانه‌ها.
۲۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چگونگی پرداخت یارانه نقدی به همه خانوارها، عدم اختصاص یارانه به بخش تولید به میزانی که در قانون آمده است و عدم آزادسازی قیمت ها در سطح ذکر شده ... از سوی دولت نهم به مجلس ارائه و با توجه به اختلاف بین این دو قوه در رابطه با نحوه در ... شده در قانون و ابعاد پرداخت یارانه نقدی به اکثریت افراد جامعه تبعات منفی بسیاری در ...
۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در ذیل به‌اجمال به نقد و بررسی چهار سال پرداخت یارانهی نقدی در ایران اشاره میشود. ... یارانه‌ی سرانه: به‌طور برابر میان تمامی افراد جامعه توزیع می‌شود. ... از اقشار محروم، بهویژه دهکهای پایین درآمدی و اجرای کامل آن، نتوانسته‌اند این تحول ساختاری را سامان‌دهی کنند ... تاکنون دو مرحله از فازهای هدفمندی اجرا شده است که به عقیدهی ...

یارانه‌ها و احمدی‌نژاد، راهی برای بازگشت - BBC Persian - BBC.com

www.bbc.com/persian/blogs/.../140802_l44_nazeran_rohani_subsidies
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در بودجه سال ۹۳ در حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه‌های نقدی اختصاص داده شده‌‌است. ... حتی در دو دهک با بیشترین درآمد در روستاها یعنی دهکهای نهم و دهم هم یارانه‌ها به ... در صورت حذف یارانه‌ نقدی این دهک در حدود ۳۱ درصد درآمد خود را از دست می‌دهد. ... در دهک دهم شهری که ثروتمندترین بخش جامعه ایران است حتی با احتساب ...
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حال روز گذشته وزیر نیرو خبر داده است که «اصلاح قیمت آب و برق به شورای ... آب کارشناسی نیست و باید ترتیبی اتخاذ شود تا یارانه دو دهک برخوردار و پرمصرف ... از سوی دیگر با اصرار به پرداخت یارانه نقدی به تمام ثبت‌نام کنندگان از جمله ... بتواند بدون حذف پردرآمدها از لیست افراد دریافت کننده یارانه نقدی، ماهانه مبلغ ...

ملاک های دولت برای حذف یارانه چیست؟ - وب سایت خبری ...

rasadroudsar.ir/2015/10/11/ملاک-های-دولت-برای-حذف-یارانه-چیست؟/
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش رصدرودسر به نقل از سرویس اقتصادی شفاف: یارانه نقدی و پرداخت آن به مردم از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم. ... را معیارهای حذف می‌داند اما تاکید می‌کند به حساب‌های مردم سرک کشیده نشده است! ... ملاک جدید ثروتمند بودن از دید دولتی ها ... به ادامه پرداخت یارانه نقدی به تمام افراد جامعه نیست و برهمین اساس حذف دهک های ...
یارانه عبارت است از پرداخت مستقیم یا غیر مستقیم دولتی، امتیاز اقتصادی یا ... تولید و ارائه کالاهای عمومی به تمام افراد جامعه. ... تحت این نظام، به دو صورت تقسیم و مشروط پرداخت می شود: الف- یارانه نقدی مستقیم: این نوع یارانه درقالب (پول نقد) به فقیران و کسانی که در .... و در سال ها اخیر اقدام های جدی در این باره صورت گرفته است.

خرید و فروش و قیمت روزانه روغن خوراکی | اثر توافق هسته‌ای ...

roghan.ir/.../اثر-توافق-هسته‌ای-بر-اقتصاد-کشور-از-تابستان-سال-بعد...
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برخی علت پرداخت‌های لرزان یارانه‌ها از سوی دولت را حذف یارانه نقدی افراد ... دولت با تاخیر در پرداخت یارانه‌ها سعی دارد بتواند تا پایان سال یارانه یک یا دو ... یعنی به عبارت علمی‌تر حداکثر باید به سه دهک پایین جامعه یارانه پرداخت شود. ... برده است، ادامه این روال از سوی دولت فعلی نمی‌تواند فایده ای برای جامعه ما داشته باشد.

نحوه توزیع مرحله جدید سبد کالا [بایگانی] - MEHROOD ::: ...

mehrood.com › MEHROOD ::: مهررود › مطالب عمومی › تازه های خبری
۲۹ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 100+پست - ‏15 نویسنده
البته دولت به دنبال آن است که براساس کار علمی سه دهک ثروتمند را شناسایی کند. .... و املاک درآورده و افرادی را که این دو را باهم دارند، از دریافت یارانه نقدی محروم کند. ..... اگر همان مصوبه اولیه کمیسیون بودجه یعنی حذف یارانه 30درصد جامعه در صحن .... وی با اشاره به اینکه حذف پرداخت یارانه نقدی یک نظریه اقتصادی است، ...
۱۶ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - پرداخت یارانه نقدی مشروط، به این معنا که پرداخت یارانه نقدی به ... خانوارهای گرفتار فقر شدید، فقط زمانی افراد از این فقر نجات پیدا ... نزدیک به دو دهه است که اقتصاددان‌ها بر حذف یارانه‌ها و هدفمندی آن در جهت تولید، اشتغال و فقرزدایی تاکید می‌کنند. ... آن را صرف بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی دو دهک پایین جامعه کند.

حذف يارانه پردرآمدها با كدام خط مشي؟

tejaratonline.ir/fa/news/10475/حذف-يارانه-پردرآمدها-با-كدام-خط-مشي
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با وجود‌ اينكه حذف يارانه خانوارهاي ثروتمند كه نيازي به‌اين مبلغ ماهيانه ندارند از ... پرداخت يارانه نقدي در بازي سياسي - اقتصادي .... پول دارند و نه عموم جامعه را شامل شود و برای رسیدن به این هدف باید درآمد افراد مشخص و یارانه افراد متمول حذف شود. ... وی افزود: «مشخص نیست 2.5میلیون تنها درآمد سرپرست خانواده است یا اعضای ...

نمایش خبر

epears.com/miniHandler.ashx?UN=UcShowNews...start...aspx...
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نخستین ماه سال جاری بود که با عدم پرداخت یارانه به عده‌ای زمزمه آغاز حذف پردرآمدها از لیست ... تصمیم مجلس برای اصلاح شیوه پرداخت یارانه بوده، خارج کردن تدریجی افراد ثروتمند از ... باید از هر دو سوی حذف ثروتمندان و پرداخت یارانه تنها به دو دهک نیازمند جامعه آغاز شود. نه شناسایی ثروتمندان دشوار است نه تشخیص کم‌درآمدان.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گفته قائم‌مقام وزیر کار، تا پایان امسال یارانه شش میلیون نفر حذف می‌شود. ... شامل دریافت یارانه باشند و عدالت در پرداخت یارانه یکسان به افراد دهک‌های بالا ... اواخر فروردین امسال اعلام شد ارزش واقعی و قدرت خرید یارانه نقدی، حدود 10 هزار تومان است! ... به دولت پیشنهاد کردند که تنها دو دهک اول را مشمول دریافت یارانه کنند.
۲۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بر مبنای این قانون دولت مکلف شده بود یارانه نقدی را تنها به خانوارهایی ... اما در عمل، دولت در گام دوم تنها کسانی را از پرداخت یارانه نقدی حذف کرد که خود به صورت داوطلبانه از ... زمینه گفته است: «از همه بدتر این است که دولت بررسی حساب بانکی افراد را ورود به ... راه سوم، در میان دو راهی شناسایی خانوارهای پردرآمد یا کم درآمد.
۲۷ مهر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - گروه گزارش: لايحه هدفمند کردن يارانه ها چنان مهم است که مجلس شوراي اسلامي ... و مخالفان اين لايحه معتقدند که با هدفمند کردن و حذف تدريجي يارانه تنها ... که مسلم است اجراي اين طرح حداقل به مدت 5 سال زندگي تک تک افراد جامعه را دچار تحول خواهد کرد. .... 8 «موظف به پرداخت نقدي و غير نقدي يارانه به پنج دهک» است، احساس مي ...

[PDF]یارانه در مسیر عدالت

tamin24.ir/files/fa/news/1394/2/14/6211_864.pdf
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اقدام دولت برای نگارش آیین نامه مربوط به حذف یارانه بگیران. پولدار آغاز شده ... مجلس و مقامات دولت این اســت که پرداخت یارانه نقدی به. تمام مردم کشور ...
اما براساس چه معیاری گفته می‌شود به دو یا سه دهک یارانه 28 هزار تومانی پرداخت ... نورا گفت: خط فقر در جامعه به دو میلیون تومان در ماه رسیده است از کجا معلوم افرادی که یارانه‌ آنها قطع شده بالای دو میلیون تومان درآمد دارند و من نگران تبعات منفی اجتماعی حذف یارانه 28 ... سال گذشته هوای تهران تنها 148 روز سالم بود رشد 210 درصدی روزهای ناسالم ...
یارانه غیر مستقیم : یارانه ایی است که بصورت تعیین قیمت کالا و خدمات به میزانی ... تحت این نظام ، یارانه نقدی به دو صورت مستقیم و مشروط پرداخت می شود .... اقتصادی و حذف یارانه‌ها نیستیم، بلکه به دنبال هدفمند کردن یارانه‌ها، پرداخت عادلانه یارانه‌ها ... دلخوش با بیان این که 70 درصد یارانه ها در کشور را تنها 30 درصد افراد جامعه مصرف می ...
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بطوریکه تاخیر در واریز یارانه ها به اندازه ای نامعلوم شد که معاون اول ... واریز یارانه نقدی به هفته دوم هر ماه منتقل شد و این تاخیرها یک روز و دو .... جدی روبه رواست که اینگونه در ماه های اخیر واریز این مبلغ با تاخیری نزدیک به … .... حذف 3 دهک پردرامد تصویب شد یارانه نقدی 10 میلیون نفر قطع می شود. .... جامعه دریافت می‌کنند.

شنبه 21 شهریور 1394 - 357 - روزنامه تعادل - اخبار اقتصادی ...

www.taadolnewspaper.ir/archive/5/1394/6/21
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرداخت يارانه نقدي حالا براي دولت تبديل به تيغ دو لبه شده است، از طرفي از پيامدهاي اجتماعي ... يارانه تنها بخشي از بي‌نظمي سياست اجتماعي فعلي است. ... اين سازمان براي حذف يارانه‌ها دو پيشنهاد را مطرح كرد؛ يكي از راه‌حل‌ها اين بود كه پرداخت .... به‌همين دليل هم است كه در جامعه ما افراد براي گرفتن يارانه از يكديگر سبقت ...
۱۱ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اکنون که زمزمه حذف یارانه نقدی پردرآمدها طی هفته‌های گذشته از سوی مجلس و دولتی‌ها مطرح شده‌است، با توجه به نبود اطلاعات کافی از افراد پردرآمد جامعه، نگرانی مردم از حذف یارانه ... سازمان هدفمندی بعد از اینکه این شناسایی صورت گرفت وظیفه پرداخت ... تسنیم: شناسایی گروهک‌‌های مشمول یارانه برای حذف سه دهک جمعیتی است ...

۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرداخت یارانه نقدی به مردم پنج سال پیش بینی شده بود و شش ساله شد ‌و امسال هم سال پایانی پرداخت یارانه نقدی است و ادامه این روند بستگی به عزم دولت و تصمیم ... جامعه تحت پوشش این نهادها نیستند و نمی توان از طریق آن ها کل دهک های پایین ... رئیس جمهور نظام فعلی پرداخت یارانه را بسیار ناکارآمد می داند و آن را مانعی جدّی ...



حقوق كارمندان در سال 95 چقدر افزايش می‌يابد؟

حقوق كارمندان چقدر افزايش می‌يابد؟

دولت ملزم به افزایش حقوق کارکنان خود متناسب با نرخ تورم شد تا از این طریق توان مالی کارمندان کاهش نیابد .

حقوق كارمندان چقدر افزايش مي‌يابد؟به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس ماده 125 قانون مدیریت خدمات کشوری ، دولت ملزم به افزایش حقوق کارکنان خود متناسب با نرخ تورم شد تا از این طریق توان مالی کارمندان کاهش نیابد .

برهمین اساس نیز رییس جمهور با ابلاغ ضوابط مالی ناظر بر بخشنامه بودجه ۹۵ کل کشور افزایش 10درصدی حقوق کارمندان دولت در سال 95 و عیدی 750 هزار تومانی کارمندان را پیشنهاد داده است، که رقم عیدی نسبت به سال گذشته رشد 3.2درصدی را نشان می دهد و همچنین رقم افزایش حقوق در صورت تصویب نهایی، بعد از سال‌ها زیر 14 درصد رشد پیدا خواهد کرد.

براساس این گزارش سخنگوی دولت نیز چندی پیش گفته بود که در لایحه بودجه 95 پیش بینی شده نرخ تورم سال آینده به  زیر 11 درصد برسد این در حالی است که سال گذشته نیز دولت حقوق کارمندان را در بودجه 94  متناسب با نرخ تورم اسفند 93 که 14 درصد بود تعیین و پرداخت کرد اما یک نکته باقی می ماند و آن این است که زمان بررسی بودجه 94 نرخ تورم آذرماه حدود 16.8 درصد بوده است و به عبارت دیگر دولت پیش‌بینی کرده بود نرخ تورم تا 3 ماه پس از آن 14 درصد خواهد شد و حقوق کارمندان را فقط 14 درصد افزایش داد این در حالی است که نرخ تورم اسفند سال 93 به 15.6 درصد رسیده بود.شاید بتوان با تجربه بودجه 94 اینگونه پیش‌بینی کرد که نرخ تورم تا پایان سال به 10 درصد خواهد رسید؟!

اما نباید فراموش کنیم که کارگران در سال جاری  هزینه های معیشتیشان حداقل 20 درصد بیشتر شده و چالش کسری درآمد آنها افزایش یافته است و متأسفانه مردم هنوز از گرانی هایی گله دارند که هر چند عدد تورم مستقیم در آنها دخیل نیست اما در هر حال تاثیر گذار است و با افزایش حقوق 10 درصدی مشکلات مردم کمتر نخواهد شد.

حقوق كارمندان چقدر افزايش می‌يابد؟ - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › اقتصادی › اقتصاد و انرژی
۳۳ دقیقه پیش - حقوق كارمندان چقدر افزايش مي‌يابد؟ به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس ماده 125 قانون مدیریت خدمات کشوری ، دولت ملزم به ...

امسال حقوق كارمندان چقدر افزايش مي‌يابد؟ - فرارو

fararu.com/fa/news/72846/امسال-حقوق-كارمندان-چقدر-افزايش-مي‌يابد
اگرچه تعيين ميزان دقيق افزايش حقوق كارمندان به تصويب نهايي بودجه منوط است، اما شواهد موجود در لايحه بودجه حاكي از اين است كه دولت قصد دارد همان رقم شش درصدي سال ...

حقوق کارمندان چقدر افزایش می یابد؟ | دولت ملزم به افزایش - قطره

www.ghatreh.com/news/nn29496697/حقوق-کارمندان-چقدر-افزایش-یابد
۴۸ دقیقه پیش - دولت ملزم به افزایش حقوق کارکنان خود متناسب با نرخ تورم شد تا از این طریق توان مالی کارمندان کاهش نیابد .کلید وØ.

حقوق کارمندان چقدر افزایش می یابد؟ - خبر فارسی

khabarfarsi.com/n/15350820
۵۱ ثانیه پیش - به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، بر اساس ماده 125 قانون مدیریت خدمات کشوری ، دولت ملزم به افزایش حقوق کارکنان خود متناسب ...

امسال حقوق کارمندان چقدر افزایش می‌یابد؟ - بولتن نیوز

www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی
اگرچه تعیین میزان دقیق افزایش حقوق کارمندان به تصویب نهایی بودجه منوط است، اما شواهد موجود در لایحه بودجه حاکی از این است که دولت قصد دارد همان رقم شش درصدی سال ...

حقوق کارمندان در سال 95 چقدر خواهد شد

www.fastcamp.ir/1394/09/.../حقوق-کارمندان-در-سال-95-چقدر-خواهد-شد.ht...
۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حداقل حقوق کارمندان دولت در سال ۹۵ چقدر خواهد بود؟ » اخبار حسابداری .... تا پایان سال به ۱۰ درصد برسد، حقوق کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟ … هم ملاک ...

ایا دولت برای سال نودوپنج چقدر افزایش حقوق بازنشستگان را ...

www.finderblogs.ir/.../ایا+دولت+برای+سال+نودوپنج+چقدر+افزایش+حقو...
محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه اخیر هیات وزیران گفت: در سال 94 حقوق کارکنان دولت به اندازه نرخ تورم افزايش می‌یابد. با وجود اینکه ما سیاست ...

میزان افزایش حقوق کارمندان در سال 95

www.rcamp.ir/ssearch/649/میزان-افزایش-حقوق-کارمندان-در-سال-95.html
۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - الف – میزان پیشنهاد افزایش حقوق و عیدی کارمندان در سال ۹۵ ..... دستمزد-سال–95-کارگران-چقدر-افزایش-می‌یابد – ذخیره شده. 4 روز پیش … دستمزد سال ...

حقوق کارمندان در سال 95 چقدر است؟ / میزان افزایش حقوق دولت ...

libarshad1388.blogsky.com/.../حقوق-کارمندان-در-سال-95-چقدر-است؟-میز...
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افزایش حقوق سال 95، کارمندان | حقوق کارگران و کارمندان در سال جدید چقدر اضافه ... حداقل حقوق کارمندان در سال 1395 به 825 هزار تومان افزایش می یابد.

افزایش حقوق کارمندان - khouznews.ir | اخبار خوزستان

www.khouznews.ir/fa/tag/1/افزایش%20حقوق%20کارمندان
هزار میلیارد تومان میزان افزایش حقوق کارمندان 10 درصد بودجه. ... حقوق کارمندان دولت سال آینده چقدر است؟ .... میزان افزایش می یابد موضوعی است که به صورت طبیعی.

افزایش حقوق - khouznews.ir | اخبار خوزستان

www.khouznews.ir/fa/tag/1/افزایش%20حقوق
هزار میلیارد تومان میزان افزایش حقوق کارمندان 10 درصد بودجه. ... حقوق کارمندان دولت سال آینده چقدر است؟ .... چگونه افزایش می یابد شاخص های رتبه بندی برای افزایش.

میزان عیدی کارگران و کارمندان در سال 95 - مدیایاب

didany.net/post/10355-میزان+عیدی+کارگران+و+کارمندان+در+سال+95
۱۵ ساعت پیش - ي پایان سال) 1 دسامبر 2015 افزایش حقوق سال 95، کارمندان | حقوق کارگران و ... ی این پیشنهاد دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟

حقوق سال آینده کارمندان چقدر افزایش می‌یابد؟ | اتاق خبر

https://www.otaghnews.com/.../حقوق-سال-آینده-کارمندان-چقدر-افزایش-می‌یا...
پایان هر سال برای کارمندان دولت با زمزمه افزایش حقوق همراه است. موضوعی که اگر چه قانون بر همسویی آن با تورم تاکید دارد، اما دولت آن را تابع اقتضائات بودجه‌ای می‌داند و ...

حداقل حقوق، دستمزد و مزایای سال ۹۴ | «ای استخدام

www.e-estekhdam.com/حداقل-حقوق-و-دستمزد/
۲ روز پیش - دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟ (خبر آنلاین) حقوق کارمندان دولت سال آینده چقدر است؟ (جام نیوز) اتفاقات خوب در دستمزد سال‌ آینده به ...

سال 95 حقوق کارمندان افزایش می یابد

parkweb.ir/سال-95-حقوق-کارمندان-افزایش-می-یابد-/
۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سال 95 حقوق کارمندان افزایش می یابد. ... حقوق کارمندان در سال 94 چقدر ... و بار دیگر کارگران و کارمندان را برای افزایش حقوق مشتاق تر کرده است.
حقوق معلمان ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان افزایش می یابد .... کرایه ماشین خورد و خوراک ،اب و برق و گاز و تلفن چقدر افزایش پیدا کرده واقعا من معلم چه باید کنم ! ... در حالی در بهمن ماه حقوق کارمندان بانک بین 400 تا 800 هزار تومان بدون هیچ وعده ای افزایش یافت و ...

میزان افزایش حقوق کارگران سال 94 چقدر است؟

www.dailysun.ir/94-years-how-much-is-increasing-amount-of-workers-r...
اما چند روز گذشته نوبخت، معاون برنامه ریزی رئیس جمهور از افزایش حقوق کارمندان ... افزایش می یابد و حداقل حقوق ۶۰۸ هزار و ۹۰۰ تومان کارگران به ۷۱۶ هزار تومان است.

حقوق كارمندان چقدر افزايش مي يابد؟ - زیرمیزی

www.zirmizi.ir/حقوق-كارمندان-چقدر-افزايش-مي-يابد؟/
سخنگوی هیات‌رییسه مجلس و عضو کمیسیون اجتماعی گفت: حقوق کارمندان در بودجه 92 حدود 20 درصد افزایش یافته است.عبدالرضا مصری افزود: احتمالا میزان افزایش ...

برچسب ها - افزایش حقوق کارمندان - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/افزایش%20حقوق%20کارمندان
حقوق کارمندان در بودجه ۹۴ مشخص نشده است گفت مالیات... در بودجه روند افزایشی منطقی خواهد داشت به گزارش فارس... اینکه حقوق کارمندان در بودجه 94 چقدر افزایش خواهد ...

حقوق سال آینده كارمندان چقدر افزایش می‌یابد؟ - ویوان نیوز

vivannews.com/Pages/Printable-News-12456.aspx
پایان هر سال برای كارمندان دولت با زمزمه افزایش حقوق همراه است. موضوعی كه اگر چه قانون بر همسویی آن با تورم تاكید دارد، اما دولت آن را تابع اقتضائات بودجه‌ای می‌داند و به ...

حقوق کارگران و کارمندان در سال جدید چقدر اضافه خواهد شد؟ - شفاف

shafaf.ir/fa/.../حقوق-کارگران-و-کارمندان-در-سال-جدید-چقدر-اضافه-خواهد-...
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حقوق کارگران و کارمندان در سال جدید چقدر اضافه خواهد شد؟ ... افزایش حقوقی که دولتی ها اعلام کرده اند در دولت یازدهم هم پای نرخ تورم است و این بدان معناست ... مانند زمين و مسكن افزايش مي‌يابد و نوع مصرف اين سرمايه‌ها را نيز تغيير مي‌دهد.

جزئيات افزايش حقوق‌ کارمندان - JameJamOnline.ir

www1.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100903955980
بر این اساس تمامی ضوابط ، روش‌ها، ملاک‌ها، ارقام و احکام پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان ... در این قانون از 3.5 میلیون تومان در سال به 5 میلیون تومان افزایش می‌یابد.

برچسب ها - افزایش حقوق - ناطقان

nateghan.ir/fa/tag/1/افزایش%20حقوق
و حق کار افزایش می یابد ... و حق کار افزایش ... میلیارد تومان میزان افزایش حقوق کارمندان 10 درصد بودجه عمرانی... در لایحه ... حقوق کارمندان چقدر اضافه شد؟ حداقل حقوق ...
جزئیات طرح جدید افزایش حقوق‌ها/ مصوبه جدید شورای‌ عالی کار (منبع: خبرگزاری مهر) دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟ (منبع: خبرآنلاین) حقوق کارمندان ...
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دستمزد سال 95 کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟ ... در كليات پيشنهادي لايحه بودجه 95 افزايش ضريب 10 درصد حقوق كارمندان را پيش بيني كرده است و به ...

افزایش حقوق کارمندان در سال 94 - نمناک

namnak.com/9833-حقوق-کارگران.html
معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت برای افزایش 14درصدی حقوق کارمندان در سال 94 را ابلاغ کرد. ... به دولت، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی در سال 1394 به میزان چهارده درصد نسبت به سال 1393 افزایش می یابد. ... حقوق کارمندان دولت در سال 95 چقدر است؟

جزئیات لوایح بودجه ۹۵ و برنامه ششم؛ نفت ۴۰ تا ۴۵ دلاری/ ...

www.sedayebamdad.ir/.../جزئیات-لوایح-بودجه-۹۵-برنامه-ششم-نفت-۴۰-...
۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات لوایح بودجه ۹۵ و برنامه ششم؛ نفت ۴۰ تا ۴۵ دلاری/ حقوق کارمندان چقدر افزایش می‌یابد؟ تاکید رئیس‌جمهور بر همزمانی تدوین لوایح برنامه ششم ...

افزایش ۱۷ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال ۹۴ - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/.../افزایش-۱۷-درصدی-حقوق-کارکنان-دولت-در-سال-۹۴
۱۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سخنگوی دولت گفته است میزان افزایش حقوق کارکنان سال آینده به اندازه تورم سال ... نیابد دستمزد سال آینده کارگران حدود 108 هزار تومان افزایش می یابد و حداقل حقوق 608 ... آقای نوبخت شما که میگی 14 درصد خداوکیلی حقوق خودت چقدر؟

میزان حقوق کارمندان در سال 95 چقدر هست؟ | دانلود آهنگ | ...

newmovie-music94.ir/2015/.../میزان-حقوق-کارمندان-در-سال-95-چقدر-هس...
۱۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دلیل تاثیر میزان افزایش حقوق کارمندان دولت بر حداقل دستمزد کارگران آن ... تورم تا پایان سال به 10 درصد برسد،حقوق کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟

حقوق کارمندان در سال 94 چقدر افزایش می یابد؟ - شهرخبر

shahrkhabar.ir/fa/news/.../حقوق-کارمندان-در-سال-94-چقدر-افزایش-می-یا...
۱۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در حالی که حداقل حقوق کارمندان دولت در سال جاری ۴۰۰هزار و حداکثر ۲.۸ میلیون تومان تعیین شده است با تصویب افزایش 17 درصدی، حداقل حقوق ...

افزایش حقوق | تراز

www.taraznews.com/archive/افزایش%20حقوق
افزایش حقوق. مجلس موافق افزایش حقوق بازنشستگان است ... دستمزد سال 95 کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟ تراز: مشاور ... جزئیات کامل افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۴.

حقوق کارمندان | حقوق کارمندان دولت در سال 95 چقدر است ...

pixlove.blog.ir/.../حقوق-کارمندان-حقوق-کارمندان-دولت-در-سال-95-چقدر-ا...
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حقوق کارمندان دولت سال آینده چقدر است؟ ... با افزایش حداکثر 10 درصدی حداقل حقوق کارمندان در سال 1395 به 825 هزار تومان افزایش می یابد. ... افزایش حداکثر 10 درصدی، حداقل حقوق کارمندان در سال آینده را به 825 هزار تومان افزایش می دهد.
سایت خبری تحلیلی 2 دسامبر 2015 دستمزد سال 95 کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟ در كليات پيشنهادي لايحه بودجه 95 افزايش ضريب 10 درصد حقوق كارمندان را پيش ...

حقوق کارمندان | حقوق کارمندان دولت در سال 95 چقدر است؟ - همه ...

90tv90.parsiblog.com/.../حقوق+کارمندان+%7C+حقوق+کارمندان+دولت+در...
با توجه به اینکه سال جاری حداقل حقوق کارمندان دولت 750 هزار تومان بود با افزایش حداکثر 10 درصدی حداقل حقوق کارمندان در سال 1395 به 825 هزار تومان افزایش می یابد.
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - میزان افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال ۹۵ چقدر خواهد بود؟ آخرین اخبار ..... حقوق سال 95 کارگران فقط 10درصد افزایش می یابد - بوشهرنیوز
۱۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هشدارنیوز اقتصادی: پس از سال‌هایی که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور منحل شد، امسال این سازمان احیا شده و اولین بودجه دولت یازدهم با آرم این سازمان ...
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟ ... بودجه‌اي كه دولت آماده كرده است و افزايش ١٠درصدي حقوق كارمندان دولت و از سويي تعيين ۹ درصد ماليات ...

اقتصاد آنلاین - دستمزد سال95کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟

www.eghtesadonline.com/.../دستمزد-سال95کارگران-چقدر-افزایش-می‌یا...
۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دستمزد سال95کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟ ... در کلیات پیشنهادی لایحه بودجه ۹۵ افزایش ضریب ۱۰ درصد حقوق کارمندان را پیش بینی کرده است و به ...

حقوق سال آینده کارمندان چقدر افزایش می‌یابد؟ - فان خونه

www.funkhoone.com/حقوق-سال-آینده-کارمندان-چقدر-افزایش-می.html
حقوق سال آینده کارمندان چقدر افزایش می‌یابد؟ در بخش بودجه هزینه‌ای ضوابط مالی ناظر بر تهیه و تنظیم بودجه ۹۰، بندهایی مربوط به حقوق.
۳ روز پیش - دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟ (خبر آنلاین) حقوق کارمندان دولت سال آینده چقدر است؟ (جام نیوز) اتفاقات خوب در دستمزد سال‌ آینده به .

حقوق- جام نیوز

www.jamnews.ir/Keywords/12845/حقوق
افزايش حقوق سال ۹۵ چقدر است؟ افزايش حقوق سال 95 چقدر است؟ ... افزایش حداکثر ۱۰ درصدی، حداقل حقوق کارمندان در سال آینده را به ۸۲۵ هزار تومان افزایش می‌دهد. ... عالی کار خبر داد و گفت: در قالب طرح طبقه‌بندی مشاغل، حق مزد و حق کار افزایش می‌یابد.

پیشنهاد افزایش حقوق و عیدی کارمندان در سال 95

www.iranjib.ir/.../پیشنهاد-افزایش-حقوق-و-عیدی-کارمندان-در-سال-95/
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افزایش حقوق و مزایا و فوق‌العاده‌های کارکنان شرکت‌های دولتی(مندرج در احکام استخدامی مربوط) همانند ... حداقل دستمزد كارگران 12 درصد افزايش می‌يابد ..... كارمندي كه مثلا ١ ميليون كرايه خونه ميده سر سال صاحب خونه چقدر ميكشه رو كرايه ؟

حقوق کارمندان دولت سال آینده چقدر است؟ » 19دی آنلاین

www.19dey.com/.../84015-حقوق_کارمندان_دولت_سال_آینده_چقدر_است_...
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حداقل حقوق کارمندان دولت در سال جاری ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده بود. افزایش حداکثر ۱۰ درصدی، حداقل حقوق کارمندان در سال آینده را به ۸۲۵ هزار تومان ...

خبرگزاری تسنیم - دستمزد کارگران سال ۹۵ حداکثر ۸۲۰هزار ...

www.tasnimnews.com/.../دستمزد-کارگران-سال-95-حداکثر-820هزار-توما...
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... به پیش‌بینی افزایش 10درصدی حقوق کارمندان در بخشنامه بودجه 95 و تورم ... تا پایان سال به 10 درصد برسد، حقوق کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟

کارمندان دولت سال بعد چقدر حقوق می گیرند؟ - اقتصاد برتر

eghtesadbartar.ir/کارمندان-دولت-سال-بعد-چقدر-حقوق-می-گیرن/
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارمندان دولت سال بعد چقدر حقوق می گیرند؟ حداقل حقوق کارمندان ... افزایش حداکثر ۱۰ درصدی، حداقل حقوق کارمندان در سال آینده را به ۸۲۵ هزار تومان افزایش می دهد. ... امسال حقوق کارمندان 14 درصد افزایش می یابدخرداد ۹, ۱۳۹۴در «اجتماعی».

میزان افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال ۹۵ چقدر خواهد بود؟

talarekhabar.com/میزان-افزایش-حقوق-کارمندان-و-کارگران-د/
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تورم کاهش می یابد. میزان افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال ۹۵ چقدر خواهد بود؟ حال در شهریور ۱۳۹۴ در ابلاغیه ابتدایی، دولت پیشنهاد افزایش ۱۰ ...

حقوق کارمندان در سال 95 چقدر است؟ / میزان افزایش حقوق دولت؟

www.king98.ir/حقوق-کارمندان-در-سال-95-چقدر-است--میزان-افزایش-حقو...
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حقوق کارمندان در سال 95 افزایش خواهد…,حقوق کارمندان در سال 95 چقدر است؟ ... حداقل حقوق کارمندان در سال 1395 به 825 هزار تومان افزایش می یابد.

حقوق کارمندان | حقوق کارمندان دولت در سال 95 چقدر است؟ حقوق کار

90tv90-psb.vicblog.ir/.../حقوق-کارمندان-%7C-حقوق-کارمندان-دولت-در-سا...
با توجه به اينکه سال جاري حداقل حقوق کارمندان دولت 750 هزار تومان بود با افزايش حداکثر 10 درصدي حداقل حقوق کارمندان در سال 1395 به 825 هزار تومان افزايش مي يابد.
۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دستمزد سال۹۵کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟ ... می‌کند که دولت در کلیات پیشنهادی لایحه بودجه ۹۵ افزایش ضریب ۱۰ درصد حقوق کارمندان را پیش بینی ...

شمال نیوز :: حقوق کارمندان تا ‌15درصد افزایش می‌یابد

www.shomalnews.com/.../حقوق%20کارمندان%20تا%20‌15درصد%20افزای...
بر اساس مصوبه مجلس ‌حقوق کارمندان در سال 91 تا 15 درصد افزایش می‌یابد. ... خفه کردین با تکرار این موضوع کارمند بدبخت چقدر رد تقابل با تورم مگه حقوقش اضافه ...

حقوق سال آینده کارمندان چقدر افزایش می‌یابد؟ - اقتصاد مرند ...

agheli.blogfa.com/post/.../حقوق-سال-آینده-کارمندان-چقدر-افزایش-می‌یابد...
حقوق سال آینده کارمندان چقدر افزایش می‌یابد؟ در بخش بودجه هزینه ای ضوابط مالی ناظر بر تهیه و تنظیم بودجه ۹۰، بندهایی مربوط به حقوق و اضافه کار کارمندان در سال ...

افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۳۹۵ چقدر است؟ | فيدگاه - آخرين ...

feedgah.com/news/افزایش-حقوق-کارمندان-در-سال-۱۳۹۵-چقدر-اس/
افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۳۹۵ چقدر است؟ به گزارش گروه اقتصاد ... حداقل حقوق کارمندان دولت در سال جاری [...] ... آلودگی هوای تهران در ۴۸ ساعت آینده افزایش می یابد.
8افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان در سال 93 - دانشگاه نیوز از افزایش حدود 18 درصدی حقوق کارمندان دولت در سال 93 خبر داد و اعلام کرد: ... جزییات بخشنامه افزایش حقوق و ...

حقوق کارمندان پست افزایش می‌یابد؟ - افکارخبر

www.afkarnews.ir/بخش.../455568-حقوق-کارمندان-پست-افزایش-می-یابد
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حقوق کارمندان پست افزایش می‌یابد؟ ... ۱۵ میلیارد دلار در سال باشد که فاصله وضع فعلی با رقم هدف نشان می‌دهد که چقدر در این بخش ضعیف هستیم.

صندوق بازنشستگی کشوری - نشريه ثمر

www.retirement.ir/GetImagePublication.aspx?CJbfSdAr...
جزئيات حداقل و حداكثر افزايش حقوق كارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد .... وابسته به دستگاه اجرايي در سال 1391 به ميزان پانزده درصد نسبت به سال 1390 افزايش مييابد. .... ونسبت به سال تاسیس مدیریت صندوق در این استان چقدر افزایش یافته است؟

حقوق کارمندان دولت در سال ۹۴ چقدر میشود,افزایش حقوق 1394 ...

fun.baharfa.com/حقوق-کارمندان-دولت-در-سال-۹۴-چقدر-میشود.html
محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه اخیر هیات وزیران گفت: در سال ۹۴ حقوق کارکنان دولت به اندازه نرخ تورم افزایش می‌یابد. افزایش حقوق کارمندان در سال۹۲.

اقتصادی » دستمزد سال 95 کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟

www.khabar.pichak.net/.../دستمزد_سال_95_کارگران_چقدر_افزایش_می‌...
دستمزد سال 95 کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟ ... کار می‌کند که دولت در کلیات پیشنهادی لایحه بودجه 95 افزایش ضریب 10 درصد حقوق کارمندان را پیش بینی کرده است و ...

حداکثر دستمزد کارگران در سال ٩۵ چقدر است؟ + جدول تغییرات

www.asr8.ir/.../حداکثر-دستمزد-کارگران-در-سال-٩۵-چقدر-است؟--جدول-ت...
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سال گذشته حقوق کارمندان در بودجه ٩۴ متناسب با همان نرخ تورم اسفند ٩٣ که ١۴ درصد بود، تعیین شد. اما نکته ... حقوق کارگران چقدر افزایش می‌یابد.
مجلس افزایش حقوق کارکنان سازمان دامپزشکی را تصویب کرد + حاشیه‌ها (از تلاش جالب تنها ... و کارمندان سازمان زندان ها و اقدامات تربیتی کشور مطابق جدول ذیل تسری می‌یابد. .... از ظهرش داره حداقل هفتصد می گیره اما من دکتر با این شغل سخت چقدر می گیرم

تعیین دستمزد کارگران در سال ۹۴ | استخدام

www.estekhtam.com/تعیین-دستمزد-کارگران-در-سال-۹5/
رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط استخدام - estekhtam.com
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟ ... کرده است و افزایش ١٠درصدی حقوق کارمندان دولت و از سویی تعیین ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده، در ...

افزایش حقوق شرکت نفت | جدید 94

newdownloadnews.in › دسته‌بندی نشده
۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حامی کار – اخبار اشتغال – حقوق کارمندان نفتی افزایش می‌یابد .... حقوق سال 94 کارمندان دولت چقدر است؟, حقوق کارمندان, حقوق کارمندان بانک, حقوق ...
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... اند که با اجرای رتبه بندی مشکل معیشتی معلمان حل خواهد شد این افزایش حقوق تازه آن هم با احراز شرایط لازم چیزی جز یک توهین به جامعه ی فرهنگیان نیست در شرایطی که کارمندان دیگری مثل کارمندان بانک ... هم نیست بدون هیچ گونه شرطی حقوقشان 800 هزار تومان افزایش می یابد. ..... خوب بیسواد می دونی چقدر کتاب میشه؟

حقوق کارمندان در سال 94 به 702 هزار تومان می‌رسد؟/ بحران نفت ...

namehnews.ir/.../حقوق-کارمندان-در-سال-94-به-702-هزار-تومان-می‌رسد-بح...
۱۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این در شرایطی است که در سال گذشته افزایش حقوق کارکنان دولت حدود 18 درصد در .... مگر سهم کارمند از زندگی چقدر است /چشم بیناوگوش وشنوا نیست.
۱ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ج: این تفاوت تطبیق در حکم حقوق ثابت کارمند تلقی شده و با ارتقاء های بعدی مستهلک نشده و مانع از افزایش های بعدی نیز نخواهد بود این تفاوت در ...
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حقوق کارگران و کارمندان در سال جدید چقدر اضافه خواهد شد؟ ... و سرمايه‌اي مانند زمين و مسكن افزايش مي‌يابد و نوع مصرف اين سرمايه‌ها را نيز تغيير مي‌دهد.

حداقل حقوق کارگران در سال ۹۴ چقدر باید باشد؟ - رادکانا ...

radkana.ir/حداقل-حقوق-کارگران-در-سال-94-چقدر-باید-با/
۱۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حداقل حقوق کارگران در سال ۹۴ چقدر باید باشد؟ ... نظارت راهبردی رییس جمهور در رابطه با حقوق کارمندان در سال ۹۴ اعلام کرد: « با توجه به این ... کارگران حدود ۱۰۸ هزار تومان افزایش می‌یابد و حداقل حقوق ۶۰۸ هزار و ۹۰۰ تومان کارگران به ۷۱۶ هزار تومان است. اگر نرخ تورم به ۱۶ درصد برسد، میزان افزایش حقوق ۹۷ هزار تومان و حداقل ...

دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟ - جمهوریت

www.jomhouriat.ir/fa/.../دستمزد-کارگران-سال-آینده-چقدر-افزایش-می‌یاب...
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟ ... با توجه به بودجه‌ای که دولت آماده کرده است و افزایش ١٠درصدی حقوق کارمندان دولت و از سویی تعیین ۹ ...
بخشنامه افزايش حقوق سال 93 كارگران - وزیر کار اعلام کرده دستور آغاز مذاکرات کارگران، کارفرمایان و دولت برای ... افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان در سال 93/ دولت بابت گرانی ارز . ... حقوق سال 93 کارگران چقدر افزایش می‌یابد/ جدول تمام سناریوهای مزدی.

حقوق معلمان پس از "رتبه‌بندی" چقدر افزایش یافت؟ - رفاه ...

www.salamatnews.com › سلامت اجتماعی › رفاه اجتماعی
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حقوق معلمان پس از "رتبه‌بندی" چقدر افزایش یافت؟ ... رتبه‌بندی مدنظر سند تحول بنیادین دست می‌یابیم» این تاکیدات به این خاطر ... از طرفی حرف دیگرِ معلمان این است که با این افزایش، حقوقشان همچنان پایین‌تر از حداقلِ حقوقِ کارکنانِ ...

سخن معلم | ادعای یک نماینده مجلس در مورد افزایش حقوق معلمان تا ...

www.smi-edu.com/.../1584-ادعای-یک-نماینده-مجلس-در-مورد-افزایش-حقو...
۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افزایش حقوق معلمان توسط مجلس. ... مجلس در حال بررسی است بدون توجه به نظام رتبه‌بندی، حقوق فرهنگیان تا ۵۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد .... به بهانه های مختلف ودرچندنوبت نسبت به افزایش حقوق ومزایای کارکنان وکارمندان خوداقدام می نمایند. ... هزززززززارتومن میشود یک و نیم از 4 کمش کن ببین چقدر از حق ما را نمی دهند .
۱۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کاتب همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه حقوق کارکنان در سال آینده چقدر افزایش خواهد یافت؟ توضیح داد: دولت افزایش حقوق کارمندان در سال ...

حامی کار - اخبار اشتغال - حقوق کارمندان نفتی افزایش می‌یابد

www.hamikar.com/.../حقوق%20کارمندان%20نفتی%20افزایش%20می‌یا...
حامی کار - اخبار اشتغال - حقوق کارمندان نفتی افزایش می‌یابد. ... معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور میزان افزایش حقوق کارکنان دولت از جمله وزارت نفت و نیرو در سالجاری را بستگی به میزان اعتبارات مصوب در ... عیدی کارمندان چقدر است؟

افزایش حقوق پرستاران + افزایش دو یا سه برابری کارانه ...

wiki.tiktak.info/509/2015/.../افزایش-حقوق-پرستاران-افزایش-دو-یا-سه-...
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دو برابر شدنکارانه پرستاران و کارکنان غیر پزشک بیمارستان ها و مراکز درمانی … .... -دکتر هاشمی وزیر بهداشت شانزده آبان: حقوق پرستاران افزایش می یابد. ... می دانید چقدر ما بیداری و اضافه کاری داده و دو جا و سه جا کار کرده ایم تا شما ...

حداقل حقوق کارگران در سال ۹۵ فقط ۸۲۰ هزار تومن خواهد شد

www.payamsalam.ir/حداقل-حقوق-کارگران-در-سال-۹۵-فقط-۸۲۰-هزا/
۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... با توجه به پیش‌بینی افزایش ۱۰درصدی حقوق کارمندان در بخشنامه. ... که تورم تا پایان سال به ۱۰ درصد برسد، حقوق کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟

حداقل حقوق کارگران در سال ۹۴ چقدر باید باشد؟ - خبرگزاری مهر ...

www.mehrnews.com/.../حداقل-حقوق-کارگران-در-سال-۹۴-چقدر-باید-باش...
۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر نرخ تورم به ۱۶ درصد برسد، میزان افزایش حقوق ۹۷ هزار تومان و حداقل ...... برید ببینید یه کارمند نفت یا هر ارگان دیگه چقدر میگیره به ما هم همنقدر ...
۱۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از افزایش 50 درصدی حقوق بازنشستگان کشوری تا پایان امسال خبر داد. ... حقوق بازنشستگان کشوری 50 درصد افزایش می یابد؟ .... به حقوق کارمندان در سال آینده چقدر اضافه میشود؟ یک باد ساده آمد، ...
دانلود جدول ضریب حقوق کارمندان سال 93 - وزیر کار اعلام کرده دستور آغاز مذاکرات کارگران، کارفرمایان و دولت برای تعیین حداقل مزد 93 را داده است، همچنین معاون روابط ...

میزان افزایش حقوق کارکنان دولت چقدر است؟ - ساعت24

www.saat24.com/news/.../میزان-افزایش-حقوق-کارکنان-دولت-چقدر-است
۱۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ساعت24- در لایحه بودجه سال 94 که دولت به مجلس ارائه کرده است حقوق کارکنان دولت در سال آینده در صورت تصویب مجلس 14درصد افزایش می یابد.

حقوق کارگران و کارمندان چقدر اضافه خواهدشد؟ | دیدگاه - ندای البرز

nedayealborz.ir/حقوق-کارگران-و-کارمندان-چقدر-اضافه-خوا/
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حقوق کارگران و کارمندان چقدر اضافه خواهدشد؟ ... افزایش حقوقی که دولتی ها اعلام کرده اند در دولت یازدهم هم پای نرخ تورم است و این بدان معناست که ... و سرمایه‌ای مانند زمین و مسکن افزایش می‌یابد و نوع مصرف این سرمایه‌ها را نیز تغییر می‌دهد.

ابتکار: حقوق محیط‌بانان 25 درصد افزایش می یابد - زیست بوم

zistboom.com/fa/.../ابتکار-حقوق-محیط‌بانان-25-درصد-افزایش-می-یابد
۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس از مدتی اعلام شد که حقوق محیط بانان 35 درصد افزایش پیدا می کند اما در نهایت ... برخی از کارکنان سازمان محیط زیست «حداکثر» 35 درصد افزایش حقوق خواهند داشت. .... فکر می کنید ما که در شهرداری کار می کنیم چقدر حقوق می گیریم؟
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حقوق, معلمان, مدارس, استثنايي, افزايش, ابلاغ, بخشنامه, ضریب, آموزش و پرورش. ... و پرورش استثنايي كشور به دنبال پرداخت حقوق كاركنان استثنايي برا اس .... ضریب اعمال شده واگراجرا شده مبلغ افزایش چقدر است واین افزایش روی کدام ...

حقوق کارمندان چقدر افزایش می یابد؟

news.uploadday.com/1394/10/08/حقوق-کارمندان-چقدر-افزایش-می-یابد؟/
۷ دقیقه پیش - دولت ملزم به افزایش حقوق کارکنان خود متناسب با نرخ تورم شد تا از این طریق توان مالی کارمندان کاهش نیابد . منبع خبر: باشگاه خبرنگاران دسته ...
۱۹ آذر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بیما- در بخش بودجه هزینه‌ای ضوابط مالی ناظر بر تهیه و تنظیم بودجه 90، بندهایی مربوط به حقوق و اضافه کار کارمندان در سال آینده گنجانده شده که جالب ...

حقوق کارمندان دولت سال آینده چقدر است؟ - سایت تفریحی ...

j70..ir/post/209/حقوق-کارمندان-دولت-سال-آینده-چقدر-است.html
fararu.com/fa/news/72846/امسال-حقوق-كارمندان-چقدر-افزايش-مي‌يابد. وي در پاسخ به سوال ..... حقوق سال آینده کارمندان چقدر افزایش می‌یابد؟ aftabnews.ir/fa/news/.
افزایش حقوق کارمندان مشخص شد ... این مصوبه مجلس که اختیار افزایش حقوق را به دولت سپرده است، ‌حقوق‌ها در سال 91 تا ‌15 درصد افزایش می‌یابد. ... در حالت خوش بينانه و تصويب 15 درصد مي دونيد ما كارمندان مشمول نظام هماهنگ پرداخت چقدر كمك هزينه اولاد مي ...

جدیدترین خبر از میزان افزایش حقوق کارمندان دولت - فارس نویس

www.farsnevis.ir/news/.../جدیدترین-خبر-از-میزان-افزایش-حقوق-کارم.ht...
وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش حقوق کارکنان دولت ... حقوق كاركنان دولت, حقوق کارمندان چقدر افزایش می یابد, حقوق کارگران در سال 90, ...

افزایش 17 درصدی حقوق در سال 94 - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/.../افزایش-17-درصدی-حقوق-در-سال-94
۱۱ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کاتب همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه حقوق کارکنان در سال آینده چقدر افزایش خواهد یافت؟ توضیح داد: دولت افزایش حقوق کارمندان در سال ...
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... دولت در. … حقوق کارمندان افزایش می یابد حقوق سربازان نیز افزوده خواهد. ... میزان افزایش حقوق کارمندان در بودجه سال آینده چقدر است؟ میزان افزایش ...
۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افزایش حداکثر ۱۰ درصدی، حداقل حقوق کارمندان در سال آینده را به ۸۲۵ هزار تومان ... معاون بودجه: کارمندان نگران نباشند؛ حقوق‌شان ۱۵ درصد افزایش می‌یابد ...

بررسی افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال 95

9sobh.ir/fa/news/.../بررسی-افزایش-حقوق-کارمندان-و-کارگران-در-سال-9...
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همچنین رشد ضریب حقوق کارمندان 10 درصد تعیین شده که در صورت تصویب ... زمين و مسكن افزايش مي‌يابد و نوع مصرف اين سرمايه‌ها را نيز تغيير مي‌دهد. ... سلام عزیزان همه اونهایی که تعیین میکنند چقدر حقوق کارگر وکارمند زیاد بشه ...

حداقل حقوق سال ۹۴ کارمندان دولت چه مقدار خواهد بود؟ | دیارمیرزا

diyarmirza.ir/1393/09/حداقل-حقوق-سال-۹۴-کارمندان-دولت-چقدر-خو/
۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 94 به اندازه نرخ تورم در حالی اعلام شد که در حال حاضر ... نرخ تورم سال 91 هم 30.5 درصد اعلام شده بود ولی افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 92 حدود 25 درصد بوده است. ... در مورد شورای رهبری چقدر جامع باشد · بودجه عمرانی کشور در سال آتی ۹۰ درصد افزایش می یابد/بی تردید مردم یکبار ...

میزان افزایش حقوق کارمندان در سال 95 - جدیدترین اخبار روز ...

iruni.ir/search/?q=میزان+افزایش+حقوق+کارمندان+در+سال+95
کارشناسان بودجه معتقدند، افزايش یک واحد درصد به حقوق کارمندان، هزار و 200 تا هزار و 300 ... خواهد یافت که در این صورت دستمزد کارگران از 712425 به 819هزار و 288 تومان افزايش می‌یابد. ... گوناگون/ کارمندان بزرگ ترين شرکت هاي دنيا چقدر درآمد دارند؟

دستمزد کارگران سال 95 حداکثر چقدر شد؟ - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../دستمزد-کارگران-سال-95-حداکثر-چقدر-شد
۲۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سال گذشته حقوق کارمندان در بودجه ۹۴ متناسب با همان نرخ تورم اسفند ۹۳ که ۱۴ درصد بود، تعیین شد. اما نکته ... حقوق کارگران چقدر افزایش می‌یابد.

حقوق کارمندان شرکت اپل چقدر است؟ - خبرامروز

www.khabaremruz.com/حقوق-کارمندان-شرکت-اپل-چقدر-است؟/
۱۹ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرامروز شرکت اپل که قیمت محصولاتش به دلیل خصوصیاتی که دارا هستند، روز به روز افزایش می یابد، به کارمندانش چقدر حقوق می دهد؟

حقوق پزشکان خانواده و ماماها افزایش می یابد - شفا آنلاین

shafaonline.ir/fa/news/.../حقوق-پزشکان-خانواده-و-ماماها-افزایش-می-یابد
وی خاطرنشان کرد، می خواهیم با این افزایش حقوق، کسری کمبود پزشکان خانواده را در برخی ... پزشک خانواده افزوده خواهد شد و بسته خدمات دارویی نیز در این طرح ارتقا می یابد. ..... باسلام یکم به فکر ساعت کاری پرسنل پیمانی ورسمی کارمندان بهداشتی استان .... ماماها چقد ر باید کار کنند چقدر باید استرس بکشند تازه از مهر حساب کردن تفاوت ...

پایتخت - دستمزد کارگران سال ۹۵ چقدر است؟

www.paytakhtpress.ir/fa/doc/news/.../دستمزد-کارگران-سال-۹۵-چقدر
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دستمزد کارگران سال ۹۵ چقدر است؟ ... سال گذشته حقوق کارمندان در بودجه 94 متناسب با همان نرخ تورم اسفند 93 ... حقوق کارگران چقدر افزایش می‌یابد.
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حقوق سال 95 کارگران فقط 10درصد افزایش می یابد ... این در حالی است که معمولا حقوق کارمندان متناسب با تورم موجود تغییر می‌کند و حقوق کارمندان در ...
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جای خالی افزایش حداقل حقوق کارگران در برنامه اقتصادی دولت / فاصله معنی دار ... که به نظر می‌رسد با توجه به پیش‌بینی افزایش ۱۰درصدی حقوق کارمندان در ... که تورم تا پایان سال به 10 درصد برسد، حقوق کارگران چقدر افزایش می‌یابد؟

حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می یابد؟ – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/حقوق-بازنشستگان-چقدر-افزایش-می-یابد؟/
حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می یابد؟ به اشتراک بگذارید. ایسنا: رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی با بیان این‌که ۸۰ درصد از ...

۲۰ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وی درباره پیش بینی افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان در بودجه سال 93 گفت: .... 20 درصد حقوق کارکنان دولت افزايش مي يابد يعني اينکه نسبت به سال قبل 20 ..... مگر طي دوره دولت نهم ودهم حقوق چقدر افزايش يافت که کالاها بيش از ده تا ...



گزارش زنده بازی استقلال و صبا 26 آذر 94 + نتیجه نهایی خلاصه گل های بازی امروز

گزارش زنده بازی استقلال و صبا 23 آذر 94 + نتیجه نهایی

نتیجه بازی استقلال و صبا لیگ برتر 26 آذر 94 + فیلم
نتیجه نهایی بازی استقلال صبا پنجشنبه 26 اذر 94
نتیجه بازی امروز استقلال و صبای قم 26 آذر 94 امروز

دانلود گل های بازی امروز استقلال و صبای قم 26 آذر 94

دانلود خلاصه بازی امروز استقلال و صبای قم 26 آذر 94 امروز دیروز

دانلود گلها خلاصه نتیجه نهایی بازی امروز استقلال و صبای قم 26 آذر
گزارش زنده بازی استقلال و صبا 26 آذر 94 + نتیجه نهایی خلاصه گل های بازی

نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی گل‌های دیدار استقلال و صبای قم  پنجشنبه 26 اذر

هفته 15 پانزدهم ؛ لیگ برتر 94-95

نتیجه نهایی : استقلال 1 - صبای قم 0

پایان بازی


دانلود خلاصه بازی استقلال و صبای قم 26 آذر 94 - به زودی


دانلود گل های بازی استقلال و صبای قم 26 آذر 94

دانلود گل شهباززاده / دقیقه 18 / استقلال 1 - صبا 0


دانلود فیلم حواشی بازی استقلال و صبای قم 26 آذر 94

دانلود فیلم کنفرانس خبری علی دایی و مظلومی قبل بازی


گزارش کامل + حواشی تا لحظاتی دیگر ...


گزارش زنده بازی استقلال و صبا 26 آذر 94 + نتیجه نهایی خلاصه گل های بازی امروز


گزارش کامل بازی + حواشی


استقلال با یک بازیکن کمتر نسبت به صبا با گل دقیقه 18 شهباززاده از حریفش پیش افتاده است.

مظلومی که میثم مجیدی و یعقوب کریمی را در اختیار ندارد برای بازگشت به صدر جدول باید از سد صبا عبور کند و علی دایی نیز برای تداوم موفقیت‌های تیمش امروز محکوم به امتیاز گرفتن از استقلال است.

هفته پانزدهم لیگ برتر
استادیوم: آزادی -   تماشاگر: 3 هزار نفر
داور: احمد صالحی؛ کمک داوران: حسن ظهیری، رحیم شاهین و محمدرضا فغانی

استقلال تهران

مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، امید نورافکن، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، بهنام برزای، جابر انصاری و سجاد شهباززاده
سرمربی: پرویز مظلومی

صبای قم

حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، مسعود حق‌جو، هاشم بیک‌زاده، محمدامین آرام‌طبع، فرشید باقری، قاسم دهنوی(بیک زاده 55)، جلال‌الدین علی‌محمدی، ابوالفضل ابراهیمی، کریم اسلامی و محمد قاضی
سرمربی: علی دایی

اخراج

بهنام برزای (26) از استقلال

اخطار

هرائر مگویان(40) از استقلال
فرشید باقری(44) از صبا



شرح گل

استقلال 1- صبا 0(دقیقه 18: سجاد شهباززاده): پاس ابراهیمی را شهباززاده در محوطه جریمه دریافت کرد و بعد از کشیدن توپ به سمت چپ با پای چپ دروازه صبا را باز کرد.

شرح بازی

هر دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و حتی استقلال می‌توانست دقیقه 2 با اشتباه باقری به گل برسد که لک دروازه صبا را نجات داد. پس از آن هر دو تیم بازی محتطانه و با نیم‌نگاهی به دروازه حریف کار را دنبال می‌کردند که استقلال دقیقه 18 موفق شد توسط شهباززاده به گل برسد. استقلالی‌ها که برای حفظ گلشان تلاش می‌کردند دقیقه 26 روی فرار اسلامی، بهنام برزای که روی مهاجم صبا خطا کرد را از دست دادند تا کار سخت‌تری در ادامه نیمه اول داشته باشند. شاگردان مظلومی حملات صبا را خوب کنترل می‌کردند و اجازه ندادند آنها به گل برسند تا با پیروزی یک بر صفر به رختکن بروند.



لحظات حساس

دقیقه 1: آرام‌طبع از سمت چپ محوطه جریمه صبا حرکت کرد و با شوت زمینی از زاویه بسته دروازه رحمتی را تهدید کرد.
دقیقه 2: ارسال نورافکن از سمت راست زمین نزدیک بود با اشتباه باقری درون دروازه صبا قرار گیرد که حامد لک با یک سوپر سیو دروازه تیمش را نجات داد.
دقیقه 5: پاس شهباززاده از سمت راست زمین می‌توانست انصاری را در موقعیت گلزنی قرار دهد که ماچادو اجازه ایجاد فرصت را به استقلال نداد.
دقیقه 17: ارسال دهنوی را قاضی با پشت سر زد که توپ او از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.
دقیقه 30: ارسال آرام‌طبع از سمت چپ زمین به شکل خطرناکی از کنار تیر عمودی استقلال به اوت رفت.
دقیقه 45: ارسال حق‌جو را علی‌محمدی بی‌دقت با ضربه سر به اوت زد.
دقیقه 50: پاس عمقی عالی دهنوی را اسلامی با تعلل مقابل دروازه استقلال از دست داد و پاس او بعد از رسیدن به علی‌محمدی به اوت رفت.
دقیقه 63: پاس اسلامی را بیک‌زاده با پای چپ به اوت زد.
دقیقه 64: شوت راه دور باقری راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد.
دقیقه 65: ضربه قاضی با فاصله زیادی راهی اوت شد.
دقیقه 66: بعد از کار تیمی صبایی‌ها توپ سمت چپ محوطه به علی‌محمدی رسید که ضربه کم قدرت او در اختیار رحمتی قرار گرفت.

در حاشیه

* از ساعت 15:25 درب‌های ورزشگاه برای ورود تماشاگران باز شد.
* بازیکنان استقلال از ساعت 15:30 با تشویق معدود هوادارانشان وارد زمین شدند.
* برخی تماشاگران استقلال از لحظه ورود حامد لک به زمین جنگ روانی را برای او آغاز کردند.
* هواداران استقلال امیرحسین صادقی، محمد قاضی و هاشم بیک‌زاده سه بازیکن سابق آبی‌پوش را تشویق کردند.
* حامد لک تصویر شهیدی را روی پیراهنش زده است.
* جواد خیابانی گزارشگر بازی پیش از آغاز مسابقه کنار زمین در حال تهیه گزارش است.
* حدود 30 تماشاگر صبا برای حمایت از تیمشان به ورزشگاه آزادی آمدند.
* حامد لک دیرتر از بازیکنان صبا به صف تیمشان اضافه شد.
* پرویز مظلومی و اعضای کادر فنی استقلال پیش از بازی به سمت نیمکت صبا رفتند که برخورد گرمی بین مظلومی و دایی انجام شد.
* عمران‌زاده، فخرالدینی، حیدری و رحمتی به سمت دایی رفتند و صادقی از صبا به طرف نیمکت استقلال رفت.
* صادقی به ابراز احساسات تماشاگران استقلال پاسخ داد.
* علی دایی از سوی تماشاگران استقلال تشویق شد.
* کشوری‌فرد سرپرست باشگاه صبا این بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.
* بیشتر عکاسان پشت دروازه صبا تجمع کردند.
* تماشاگران استقلال برای منصور پورحیدری سرپرست تیمشان آرزوی سلامتی کردند.
* دقیقه 26 کریم اسلامی با رحمتی تک به تک می‌شد که برزای پشت محوطه او را متوقف می‌کرد تا صالحی داور مسابقه او را از زمین اخراج کند.
* بعد از اخراج برزای تماشاگران استقلال به داور فحاشی کردند.
* برزای لحظه با چشمان گریان بعد از اخراجش زمین را ترک کرد.
* داور مسابقه به رحمتی تذکر داد تا زودتر بازی را به جریان بیندازد که کار او با واکنش تماشاگران استقلال مواجه شد.
* تعداد کمی از تماشاگران استقلال بعد از اخراج برزای به دایی لقب مافیا دادند.
* یک دقیقه وقت تلف شده برای نیمه اول منظور شد.
* بعد از پایان نیمه اول دایی از راه دور بحث لفظی با صالحی داور مسابقه داشت.
* لحظه رفتن داوران به رختکن تماشاگران استقلال اعتراضشان برای اخراج برزای را دوباره به آنها نشان دادند.
* محمد نوازی مربی استقلال از جایگاه ویژه بازی را دنبال می‌کند و مسعود راشکی مربی امیدهای استقلال کنار او نشسته است.

امان از گریه‌های برزای (عکس)

بازیکن جوان استقلال بعد از دریافت کارت قرمز با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد.




ترکیب اصلی استقلال و صبای قم


ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، جابر انصاری، سجاد شهباززاده، امید نورافکن، خسرو حیدری و بهنام برزای

ترکیب صبای قم: علی دایی سرمربی صبای قم که فرید بهزادی کریمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، بعد از هفته‌ها که هیچ یک از بازیکنانش مصدوم نیستند تصمیم گرفته است بیک‌زاده را نیمکت‌نشین کند و دهنوی را به عنوان وینگر چپ به زمین بفرستد.

حامد لک همچون 14 بازی اخیر دروازه‌بان صبا در بازی امروز برابر استقلال تهران است. فیلپه ماچادو و امیرحسین صادقی در قلب خط دفاع قرار گرفتند، مسعود حق‌جو سمت راست دفاع را پوشش می‌دهد و محمدامین آرام‌طبع در سمت چپ دفاع قرار گرفته است.

فرشید باقری بعد از یک جلسه محرومیت دوباره هافبک دفاعی صبا شده است؛ قاسم دهنوی و جلال‌الدین علی‌محمدی وینگرهای راست و چپ صبا مقابل استقلال هستند و یک خط جلوتر از آنها پشت سر مهاجمان ابوالفضل ابراهیمی بازی می‌کند.

کریم اسلامی و محمد قاضی هم دو مهاجم تیم دایی برابر شاگردان مظلومی هستند.

دیدار استقلال تهران و صبای قم ساعت 16:20 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

 

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

varzeshonline.blogsky.com/
۴۰ دقیقه پیش - نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز - نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، لالیگا ... نتیجه بازی استقلال تهران و صبای قم / 26آذرماه 94 ... استقلال با یک بازیکن کمتر نسبت به صبا با گل دقیقه 18 شهباززاده ... دانلود خلاصه بازی امروز بارسلونا و گوانگژو چین در جام باشگاه های جهان ... نتیجه نهایی؛ نفت تهران 1 - سایپا 0 ...

برچسب بازی امروز تراکتور - نتایج زنده | اخبار فوتبال ...

varzeshonline.blogsky.com/tag/بازی-امروز-تراکتور
زمان و ساعت پخش زنده بازی استقلال اهواز و تراکتور سازی. پنجشنبه 1394/09/26 ساعت: 15:00 ... تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از ساعت 15:00 به وقت تهران به مصاف هم رفتند. ... دانلود خلاصه بازی ملوان-تراکتورسازی / 9 آذر94 (ویدیو) ... این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این هفته شاهد بازی های کم گلی ...

یوز - آخرین مطالب بازی پرسپولیس

yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l=15...بازی%20پرسپولیس
گزارش زنده بازی امروز استقلال و تراکتورسازی 22 اذر 94 + نتیجه نهایی خلاصه گل ... خلاصه بازی استقلال صبا پنجشنبه 26 اذر 94 , فیلم گل‌های استقلال …, نتیجه .

تراکتورسازی تبریز :: ورزش 3

www.varzesh3.com/tag/8/تراکتورسازی-تبریز
علی حمودی توانست در دقیقه ٤ بازی تیمشان برابر استقلال اهواز اولین گل هفته پانزدهم را به ثمر برساند. گزارش زنده؛ اس‌اهواز 0 - تراکتورسازی 1 1394/09/26 ... تراکتورسازان فردا و در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ برتر مهمان استقلال اهواز هستند. ... تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز درحالی تمرین کرد که سرمربی سرخپوشان غایب ...
برزای با گریه زمین را ترک کرد ، فریاد های مظلومی بر سر بازیکن اخراجی · گل شهباززاده به صبای قم (ویدیو) ... خلاصه بازی: یوونتوس 4 - 0 تورینو ( ویدیو ) ... ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ ۱۵:۵۳حاشیه دیدار استقلال - صبا؛ حضور بدل عمران‌زاده و عکس حجازی روی پیراهن ... ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ ۱۵:۰۲گل‌محمدی: ذوب‌آهن قصد فروش هیچ بازیکنی را ندارد - استقلال خوزستان ...
بهرام افشارزاده مدیر عامل استقلال صبح امروز همراه با محمود بابایی،مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ... ترکیب استقلال برای دیدار با صبا مشخص شد ... گزارش تصویری بازی گسترش فولاد و استقلال ... یک دسته گل تیم ملی برای گوام .... صحبت های ۱۵ دقیقه ای مظلومی قبل از تمرین برای بازیکنان .... پنجشنبه 1394/09/26 ساعت: 15:00
گزارش زنده؛ اس اهواز 0 - تراکتورسازی 0. +0. به گزارش "ورزش سه"، هفته انتهایی نیم فصل اول با بازی استقلال اهواز و ... از سد صبا عبور کند و علی دایی نیز برای تداوم موفقیت های تیمش امروز محکوم به امتیاز گرفتن از استقلال است. ... در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها گذشته و آبی اناری ها با دو گل سوارز از حریف چینی خود پیش افتاده اند.
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 3 hours ago - پخش زنده بازی پرسپولیس ملوان | یکشنبه 1394/06/29 ... نتیجه نهایی دانلود خلاصه و گلهای بازی تراکتورسازی صبا 29 شهریور 94 · پخش و . ... نتیجه بازی پرسپولیس و پیکان در جام حذفی امروز شنبه 21 شهریور 94 را به ... 15 ساعت قبل خلاصه بازی استقلال و صبا روز جمعه 29 آذر 94 فیلم – تاکوما ۶ .

دانلود گلهاي بازي سپاهان و استقلال 4 آبان 94

niloofareabi..com/.../دانلود-گلهاي-بازي-سپاهان-و-استقلال-4-آبان...
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود نتیجه بازی استقلال سپاهان 4 آبان 94 + دانلود گل های بازی ... امروز جمعه 20 آذر 1394 ... نتیجه بازی امروز استقلال سپاهان / نتیجه و گل های دیروز / 4 . ... گزارش کامل بازی + حواشی. ... نتیجه زنده استقلال و سپاهان دوشنبه 4 ابان نتایج نهایی لیگ برتر. ... دانلود خلاصه بازی استقلال سپاهان ۴ آبان ۹۴ دانلود گل های .
روزنامه گل ۲۶ آذر ۹۴ ... قلعه‌نویی: از نتیجه راضی هستم اما از بازیکنانم به هیچ عنوان! .... سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: متأسفانه گزارش دروغ در فدراسیون ... خلاصه بازی؛ استقلال اهواز 0-2 تراکتورسازی ... سرمربیان دو تیم استقلال و صبا قبل از شروع بازی برخورد بسیار صمیمانه و گرمی… ... جام باشگاه های جهان - نیمه نهایی.
وبلاگ استانیها - پخش زنده مسابقات ورزشی - آخرین به‌روز رسانی نظرات: ... وبلاگ استانیهـا (اخبـار مراکز و شبکـه‌های استانی صدا و سیمـا), امروز: سه شنبه 24 آذر 1394 .... نهایی جام حذفی و هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال ایران در فصل 94-1393 پخش زنده .... خوشبختانه در سالهای اخیر، شبکه های استانی سیما پخش زنده بازیهای لیگ برتر ...
... 17:26 -قلعه‌نویی: مسئولان استانی فکری برای استقلال اهواز کنند / فارس نیوز · 17:25 -برد ... 17:21 -حمودی: استقلال اهواز چیزی برای از دست دادن نداشت/ بازی سختی را بردیم ... 16:53 -پای آقای گل بعد از 92 روز به گل باز شد/سجاد قاتل همیشگی صبا / کاپ .... 14:41 -گزارش زنده استقلال - صبای قم/ اعلام ترکیب استقلال / شفقنا ورزشی ...
روزنامه های ورزشی پنجشنبه، ۲۶ آذر ۹۴ ... خداحافظی آرش با پیراهن استقلال/ صبا تقصیر ندارد اما کریمی محروم شد/ پرسپولیس ... نتایج بازی های دوشنبه شب فوتبال اروپا + ویدئو ... سیاه جامگان با ذوب آهن و پرسپولیس با گسترش فولاد، عصر امروز ادامه می یابد. ... دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران بدون گل به پایان رسید.

نتیجه بازی امروز پرسپولیس - جدیدترین اخبار فوتبال ایران ...

www.bwin90.biz/post/tag/نتیجه%20بازی%20امروز%20پرسپولیس
برچسب ها:نتیجه بازی امروز پرسپولیس، نتیجه بازی سیاه جامگان و ذوب آهن، نتیجه بازی استقلال ... پرسپولیس با شکست استقلال اهواز هفتم شد/ شاگردان برانکو اندازه یک نیم فصل گل نزدند ... به گزارش خبرگزاری فارس، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال تیم ... نتایجدیدارهای های امروز لیگ برتر در هفته نهم در تاریخ 94/07/28.

نتیجه پایانی و خلاصه بازی ملوان و استقلال 28 فروردین 94 ...

new-serial-94.blog.ir/.../نتیجه-پایانی-و-خلاصه-بازی-ملوان-و-استقلال-2...
۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه بازی ملوان و استقلال,نتیجه اخر و پایانی بازی استقلال و ملوان در سال94 ... 94,نتیجه آخر و نهایی بازی بین دو تیم استقلال و ملوان بندر انزلی امروز در سال 94 و فروردین ماه سال 94,عکس ها و حواشی بازی به همراه گل های بازی .... 4 days ago - 1_زمان و ساعت پخش زنده بازی استقلال و ملوان - نتایج زنده | اخبار فوتبال .
سوارز و مسیسوارز: این یک امتیاز است که در کنار مسی بازی می کنم - ... جام باشگا های جهانبارسلونا 3-0 گوانگژو؛ عبور از دیوار چین با هتریک لوییز سوارز -.
پایگاه اخبار ورزش ایران و جهان، به همراه جدول، نتایج زنده، برنامه بازی ها، ویدیو ورزشی، مسابقه پیش بینی ... گیشه طرفداری؛ پنجشنبه 26 آذر؛ ستاره استقلال در راه اروپا ...
فهرست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان برای شرکت در مسابقات قهرمانی ... هفته ماقبل پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال هرات در مقابل تیم فوتبال استقلال به ... یوسف شیردل بازیکن محبوب تیم ملی فوتبال افغانستان صبح امروز همراه با .... ۱۵:۲۷ پانادیچ: طارمی به بازی مفید فکر می‌کند ولی با این استیل آقای گل می‌شود ...
ویژه/ 10 بازیکنی که پاس گل را به گل ترجیح می‌دهند؛ از خود گذشته‌ها ... ۱۲ ساعت پیش گلهای-بازی-والنسیا-2-0-باراکادو ... خلاصه بازی: پاری سن ژرمن ۱-۰ سنت اتین ... تاج از پورحیدری عیادت کرد; ۱۴:۲۱ ترکیب استقلال مقابل صبا/ نورافکن و برزای در ترکیب اصلی آبی ها ..... نتایج هفته ۲۲ لیگ برتر فوتسال (نود ۲۳ آذر) ... زنده از شبکه.

نتیجه پایانی و خلاصه بازی ملوان و استقلال 28 فروردین 94 ...

wiki.tiktak.info/347/2015/.../نتیجه-پایانی-و-خلاصه-بازی-ملوان-و-استق...
۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه بازی امروز استقلال لیگ برتر هفته 26 : استقلال 1 … ... ۳ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. ... ۴۵ گلهای ملوان را به ثمر رساندند تا ملوان با نتیجه دو بر یک پیروز به رختکن .... ۱ ساعت پیش – نتیجه نهایی بازی ملوان و استقلال تیمهای ملوان بندر .... گزارش زنده؛ پدیده 1 – استقلال خوزستان 1 +نتیجه بازی … .... نتیجه بازی ملوان و صبا.
فیلم | کریم بنزما مهارت های دیدنی. 1:00 am - 1394/9/26 : نوشته شده در تاریخ ... را ناراحت كنم | به دایی تعظیم می‌کنم و دست پیوس را می‌بوسم | مهم نيست چه كسی گل می‌زند. ... یکی از غایبان بازی پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز مهدی طارمی بود. .... به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام به نقل از آنا; شهرام دبیری ...

حواشی بازی پرسپولیس - استقلال در جمعه 8 آبان 1394 - نیوز

news.mahboobtarin.ir › اخبار › فرهنگی هنری
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دربی امروز حواشی بسیاری را داشت که با هم عکسهای از این حواشی بازی را ... nohemoharam94.blog.ir/1394/… ... نتیجه و دانلود گل های بازی استقلال پرسپوليس ۸ آبان ۹۴ … ... دانلود خلاصه بازی و گلهای دیداراستقلال پرسپولیس ۸ ابان ۹۴,حواشی … ... نتیجه نهایی بازی جذاب و دیدنی پرسپولیس و استقلال + پخش زنده.
کانون هواداران باشگاه ورزشی استقلال ، باشگاه استقلال ، اخبار استقلال ، تیم ... پنج شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۴, ۰۴:۵۶ .... تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 15:30 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد. ... پورحیدری: در بازی با صبا کنار استقلال نیستم/ به استراحت نیاز دارم ... پیراهن های مخصوص استقلالی ها برای بازی فردا/ به یاد اسطوره

نتیجه بازی تراکتور سازی و گسترش فولاد جمعه 11 ...

negatv.ir/4934/نتیجه-بازی-تراکتور-سازی-و-گسترش-فولاد-ج/
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان و ساعت پخش زنده بازی تراکتورسازی و گسترش فولاد ساعت بازی تراکتور و گسترش، ... برچسب بازی امروز ترختور نتایج زنده اخبار فوتبال بازی امروز ... نتیجه بازی استقلال و پدیده 4 اردیبهشت 94 نگاتیوی دانلود فیلم ... خراسان 26 28 11 گسترش فولاد 26 27 ۲ گل بزنیم اگر حامد لک نبود نتیجه عوض می‌شد 2 ...

نتیجه بازی نفت تهران و ملوان 6 اردیبهشت 94 - نگاتیوی ...

negatv.ir/4671/نتیجه-بازی-نفت-تهران-و-ملوان-6-اردیبهشت-94/
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه بازی استقلال و ملوان نتایج زنده اخبار فوتبال بازی امروز ... 2 روز پیش گزارش تصویری بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان 21 ... از بازی، پلاکاردی را در این ارتباط همراه خواهند داشت 27 50 3 نفت تهران 26 48 4 ... 38 6 ذوب آهن دانلود گل های بازی گل ها و خلاصه بازی استقلال خوزستان 1 3 ملوان آپارات استقلال تهران ...
پنج شنبه 26 آذر 1394 / کاربران آنلاین: 981 ..... او مقابل گسترش فولاد هم نمایشی عالی داشت و توانست پاس گل مهمی در این بازی بدهد. ... صبا در لیگ امسال، شانس قهرمانی این تیم، تقابلش با استقلال و مسائل مختلف ... پرسپولیس تهران به هر زحمتی که بود توانست با نتیجه یک بر صفر مقابل ... خلاصه بازی؛ سوانسی 2-1 منچستریونایتد ...
گزارش تصویری پرسپولیس - گسترش فولاد ... قرعه کشی مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد. تیم های ... نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی امروز 24 آذر 1394. روزنامه ایران ورزش - استقلال - پیروزی - 90 - گل و ----- ... بازی با تیم های پرطرفدار دنیا؛ استقلال - هامارابی، نوروز 95 ... پخش زنده اینترنتی پرسپولیس - الهلال +خلاصه بازی.
کنفرانس مظلومی و دایی پیش از بازی استقلال و صبا .... ستاره این فصل استقلال که دل خوشی از سرمربی صبای قم ندارد امروز مقابل تیم وی انگیزه های زیادی خواهد داشت.
نفت تهران ... پديده. 27. 31. پرسپوليس. 27. 30. گسترش فولاد. 27. 27. ملوان. 27. 26. ... ۷ روز پیش - نتیجه نهایی استقلال و پدیده گل های بازی استقلال و پدیده دانلود بازی کامل استقلال ... تهران ... زمان بازی امروز استقلال : پخش زنده بازی استقلال و نفت تهران … ... (پديده) ... استقلال ذوب آهن - 21 فروردین 94 - دانلود گلها+خلاصه و نتیجه و .

جام حذفی - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/tags/3390/جام-حذفی
با عبور از سد محکم منصوریان؛ استقلال به تراکتور رسید/ رحمتی آبی پوشان را نجات داد ... ذوب سپاهان در دربی نصف جهان / شاگردان گل محمدی به فینال جام حذفی رسیدند. دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند. ... یدالله جهانبازی در دقیقه 22 بازی تیم‌های ذوب‌آهن - پرسپولیس گلر سرخ‌های پایتخت را اخراج کرد.
پنج شنبه 26 آذر 1394 / کاربران آنلاین: 3245. صفحه نخست ..... او مقابل گسترش فولاد هم نمایشی عالی داشت و توانست پاس گل مهمی در این بازی بدهد. این پاس گل باعث ...
ورزش پو,اخبار ورزشی,ویدیو ورزشی,نتایج زنده,روزنامه ورزشی,جدول پویش و .... صفحه اول روزنامه های ورزشی / امروز پنجشنبه 26 آذر ۱۳۹۴. دایان ... قلعه‌نویی به دنبال جذب آقای گل/ مهاجم استقلال در سبد خرید قرمزها. روز نو ... نظری:من روی نیمکت نمی نشینم/پورحیدری در بازی های آینده کنار تیم است. کاپ .... 11 مرد احتمالی صبا برابر استقلال.

مجیدی سرپرست استقلال در بازی با صبا نظری جویباری ...

www.ghatreh.com/.../مجیدی-سرپرست-استقلال-بازی-صبا-نظری-جویبا...
نظری:من روی نیمکت نمی نشینم/پورحیدری در بازی های آینده کنار تیم است ... پنجشنبه، 26 آذر 1394 ساعت 10:562015-12-17ورزشي ... به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در بازی امروز استقلال مقابل صبا فرزاد مجیدی وظیفه سرپرستی آبی پوشان را برعهده ... جام حذفی آلمان / قرعه یک چهارم نهایی ... خلاصه بازی : یوونتوس 4 - 0 تورینو ...

اخبار فوتبال

akhbarfootball.mihanblog.com/
تاریخ : چهارشنبه 25 آذر 1394 | 11:26 | نویسنده : شاهین | نظرات 0 ... بعد از این گل بازی متعادل تر شد و کالیاری می توانست در دقیقه 32 به گل تساوی برسد اما واکنش ...
به طور خلاصه میگم که استقلال 24 برد و 18 باخت داشته , 83 گل زدیم و 73 تا خوردیم ..... دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه ... گزارش تصویری از بازی استقلال مقابل پرسپولیس تو دربی 71 ..... شاید اگر پنالتی آنها گل می‌شد نتیجه باید 5 بر 1 به نفع استقلال می‌شد.
۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برچسب‌ها: دانلود بازی نفت، دانلود بازی نفت پدیده، خلاصه بازی نفت پدیده، دانلود بازی امروز نفت، دانلود بازی امروز پدیده، بازی نفت و پدیده، نتیجه ...

Home Page

isport.ir/
بازیکنانی که پاس گل را به گل ترجیح می‌دهند؛ از خود گذشته‌ها ... گزارش تصویری: دیدار ستاره‌های چلسی با کودکان بیمار ... نتیجه نهایی .... روزنامه خبر ورزشی 26 آذر ... امیدوارم امروز صبا رو شکست بدیم. ... با الاهلی قرار دارم ولی امیدوارم روزی بتوانم دوباره برای تیم محبوبم استقلال بازی کنم. ... خلاصه بازی: پرسپولیس ۱-۰ گسترش فولاد.
طارمی می خواهد مفید باشد؛ نه آقای گل/ دست از اهدافمان برنمی داریم · سارا خدادادیآذر 25, 1394 0. مربی پرسپولیس گفت: ما در نیمه دوم بازی با گسترش تحت تاثیر بازی ...
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - tir94.ir/2015/11/08/دانلود-کلیپ-توهین-فیتیله-ای-ها-به-تر-ک-و/. ۹ ساعت پیش - ماجرای ... ماجرای توهین به ترک ها شبکه دو به گزارش میانا به نقل از گروه اجتماعی آناج: … دانلود فیلم .... دانلود ویدئوی بی‌ادبی و توهین به اعراب توسط اکبر عبدی در برنامه زنده … .... نتیجه و دانلود گل های بازی استقلال پرسپولیس ۸ آبان ۹۴.
اعلام ترکیب استقلال برای دیدار مقابل صبا ... سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد به واسطه نزدیکی دو تیم در سبک بازی، فردا ... خوب بازی می‌ کنیم و مقابل سپاهان هم بازی بی‌نقصی کردیم و فردا هم به دنبال نتیجه ... رئیس سازمان لیگ امروز (پنجشنبه) در بیمارستان ایرانمهر تهران حضور یافت و از .... عناوین روزنامه های ورزشی 94/09/26.

گزارش زنده، صبا 0 – راه آهن 0 | رادیو جوان

radioyoungdownload.ir/گزارش-زنده،-صبا-0-راه-آهن-0/
۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گزارش زنده؛ سایپا 0 - فولاد 0+نتیجه بازی فوتبال+گلها . ..... ویدئو؛ خلاصه بازی استقلال 1-0 راه آهن · دانلود ویدئو؛ گل ها و خلاصه بازی ساوتهمپتون ...

آوای آبی پوشان

www.esteghlalnews1.ir/
پنج شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ امروز ... سیاه جامگان 0 - 1 ذوب آهن *** استقلال خوزستان 3 - 0 پدیده *** پرسپولیس 1 - 0 گسترش ... استقلال - صبای قم ... نتایج بازیهای هفته گذشته .... به گزارش خبرنگار سایت آوای آبی پوشان،چندی پیش در برخی از رسانه های ... سایت آوای آبی پوشان، با خبر شدیم خانواده زنده یاد ناصر حجازی امروز جهت رسیدگی به ...

Gol.IR | گل

www.gol.ir/
IR | گل آخرین اخبار ورزشی روز ایران و جهان روزنامه های ورزشی - جدول لیگ برتر ایران و کشورهای اروپایی - جام حذفی. ... مرگبارترین های جام جهانی: از خط حمله مجارستان 1954 تا برزیل 2002 ... کاله و میزان به نیمه نهایی والیبال صعود کردند .... وزن اول · بدهی های استقلال و پرسپولیس شفاف می شود · سند رفیق بازی پرتغالی ها در فوتبال ایران ...
گل‌های بازی؛ اتلتیکومادرید 2-1 اتلتیک بیلبائو. - 1 ورزش .... پنجشنبه 94/9/26 ساعت15 استقلال اهواز-تراکتور(شبکه ورزش) هفته 15 ليگ برتر. - تابناک ورزشی ...
جدول زنده نتایج ابرار ورزشی ⁄ اخبار ورزشی ورزش سه ⁄ آخرین اخبار فوتبال ایران ورزش سه ... کاظم برجلو در گفت و گويي اظهار کرد: ما در بازي هاي اخير با بدشانسي نتيجه را واگذار کرده .... تردید دایی بین دهنوی و بیک‌زاده/ 11 مرد احتمالی صبا برابر استقلال ..... نفت تهران-سایپا تهران هفته پانزدهم لیگ پانزدهم، پنج‌شنبه 26 آذر 1394، ساعت ...
نوشته شده در جمعه بیستم آذر ۱۳۹۴ساعت 11:17 توسط محدثه| 3 نظ ــر | ... امیدواریم حداقل سیچلو و لوزانو بازی فرهاد رو ببینن و خوششون بیاد و دعوتش کنن ... سلام دوستای گل. ... برای اطلاع کامل از آخرین اخبار جهان والیبال و شرکت در بحث های جذاب والیبالی به ... و با اولین نتیجه بد ایشان را بدون در نظر گرفتن مسائل فنی و کارشناسی کنار ...
فوتبال آنلاین، سایت تحلیلی خبری فوتبال ایران و جهان، جدول رده بندی و برنامه بازی های لیگ برتر ایران، ... امروز : پنجشنبه 1394/9/26 - 2015 December 17 ...
اعتراض بازیکنان استقلال به بازی خشن صبا - 4 دقیقه پیش » منصوریان: نتایج سال ... فیلم | اخبار ورزشی بانوان امروز 26 آذر 1394 - 10 دقیقه پیش » فیلم | هتریک ...

من و استقلال ( هوادار مهران مدیری) اسپیناد

espinad.com/blog/fooutbaaleaabi
گل‌محمدی هم باید در این مسابقه نتیجه بگیرد زیرا او و مدیرعامل باشگاه به نوعی تحت فشار .... شاید منتقدین مظلومی منتظر باشند تا بازی های سخت استقلال فرا برسد تا ... هنرپیشه استقلالی میهمان دایی/ تاج گل امیر قلعه‌نویی برای سرمربی سابق پرسپولیس .... به گزارش "ورزش سه"، عنایتی امروز بعد از 5 سال به استقلال بازگشت و رسما ...

گزارش زنده بازی امروز استقلال فولاد 29 آبان 94 + نتیجه ...

www.fastcamp.ir/1394/.../گزارش-زنده-بازی-امروز-استقلال-فولاد-29-آ.ht...
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش زنده بازی امروز استقلال فولاد ۲۹ آبان ۹۴ + نتیجه نهایی خلاصه گل های بازی ... دانلود گل های بازی استقلال فولاد خوزستان ۲۹ آبان ۹۴ امروز. گل ها : ...
فارس گزارش می‌دهد ... سومین جایزه بدیع‌الزمان فروزانفر 24 آذر برگزار می‌شود ... استاد حوزه و دانشگاه قم در تعریضی به مسائل سیاسی امروز: ...... فعالیت 26 دستگاه نمک پاش برای پاکسازی معابر در همدان ..... علی‌محمدی:در روزی که خیلی خوب نبودیم، بردیم/ بازی با استقلال سخت‌‌ترین ...... توخل: با ترکیب خلاقیت ۴ گل به فرانکفورت زدیم.
با سلام چرا شبکه العالم جزء لیست پخش زنده نیست خواهشا شبکه های برون مرزی را ... با سلام به شما 3 روز برنامه آرشیو ساعتی هی‌ تو برنامه ارور میده چرا 26 فروردین ..... در همان ابتدای بازی استقلال صابید به الک 27 اسفند 1392 ۱۹:٣۹ ...... سلام اقای مدیر من ار امریکای شمالی هستم امروز شنبه 30 اذر شبکه 2 قطع بود و شبکه های دیگه هم هر 20 ...
نشست شوراي حکام براي بررسي گزارش نهايي درباره ايران فردا برگزار مي شود ... تعدادي از سفراي ايران خواستار سيگنال رساني مجدد شبكه هاي صداوسيما در قاره آفريقا شدند ... برانکو: بازي سختي مقابل گسترش داشتيم ..... ليگ برتر فوتبال؛ گل بنگر مردود شد .... 25 آذر؛ بزرگداشت زنده ياد «بهمن بوستان» در فرهنگ سراي ارسباران ...

برنامه کامل لیگ برتر 93-94؛ لیگ پانزدهم 24 اردیبهشت به ...

seeisee.ir/.../برنامه-کامل-لیگ-برتر-93-94؛-لیگ-پانزدهم-24-اردیبهشت-به...
۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتایج زنده ... برنامه کامل لیگ برتر 93-94؛ لیگ پانزدهم 24 اردیبهشت به پایان می ... کشور برنامه کامل بازی های لیگ برتر 94-95 به شرح زیر می باشد: ... سپاهان-استقلال خوزستان - صنعتی خوزستان ورزشگاه فولاد شهر .... پنجشنبه 28 آذر 94 ..... گیشه طرفداری؛ پنج شنبه 26 شهریور؛ از داد و بیداد حنیف در جلسه فنی تا ...

برچسب: دانلود خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن 3 آذر 94 - دانلود ...

newmovie-music94.ir/tag/دانلود-خلاصه-بازی-سپاهان-و-ذوب-آهن-3-آذر-94/
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود بازی تیم‌های سپاهان و ذوب آهن در مرحله نهایی جام حذفی – ورزشگاه فولادشهر ... نتیجه بازی امروز سپاهان ذوب آهن 3 آذر 94 +دانلود خلاصه و گل های … ... دانلود گل های بازی امروز سپاهان ذوب آهن 3 آذر 94 نیمه نهایی جام حذفی گزارش زنده بازی امروز سپاهان … .... استقلال تهران, پرسپولیس, نفت تهران, تراکتورسازی, صبا, سپاهان, ...

نتیجه بازی پرسپولیس-ملوان 4آبان 94 (لیگ خلیج فارس ...

download-series94.ir/.../26/نتیجه-بازی-پرسپولیس-ملوان-4آبان-94-لی...
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش زنده و نتیجه بازی پرسپولیس و ملوان ( 4 آبان 94 ) ... ساعت و برنامه بازی های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فصل ۹۳ – ۹۴. برنامه بازی های ... امروز : دوشنبه 1394/8/04 – 2015 October 26 … ... نتیجه زنده استقلال و سپاهان دوشنبه 4 ابان نتایج نهایی لیگ برتر. ... خلاصه بازی پرسپولیس 0-1 ملوان | طرفداری.

من و استقلال ( هوادار مهران مدیری) | وبلاگ 24

weblog24.com/weblog/fooutbaaleaabi
پست های وبلاگ من و استقلال ( هوادار مهران مدیری) در این صفحه نمایش داده شده است و شما ... اگر درخشش جری بنگستون در بازی های اخیر نبود احتمالا عالیشاه مجبور بود یک خط ..... انجام شده سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری برای پخش در آذر ماه و در ایام .... امروز چند روزنامه در این باره اقدام به تهیه گزارش هایی کرده اند که البته به دلیل ...

خالد بصیری - Google+

https://plus.google.com/116521653934619931473
در پاسخ به استعلام استقلال/ فیفا اجازه بازی کردن را به پروپیچ داد ... به گزارش ایسنا، مهاجم کروات مد نظر آبی‌پوشان به نام پروپیچ که استقلالی‌ها به ... با کارنامه درخشان به استقلال می‌آوریم/بازیکنی نمی‌آوریم که فقط 2 گل زده باشد! .... 6- براي خودتون هدف هاي کوچک، کوتاه مدت و دست يافتني انتخاب کنين تا به .... پنج شنبه 26 آذر 94

درخواست پول از مردم برای کمک به "باشگاه پرسپولیس"!

313sarbaz.ir › ورزش
بررسی نهضت های مهدی گرا و مدعیان مهدویت و نیز توجه به ظهور منجی اسلامی را امروزه می .... به گزارش خبرگزاری آریا، دبیرشورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی امروز ...... استقلال در تمامی ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بود که نتیجه خروج از ..... را در فیلم من بازی کنید، تعجب کردم و با خودم گفتم ما با تشویق دوستداران سهراب و ...

برنامه کامل مسابقات پانزدهمین دوره لیگ‌برتر

www.shahrekhabar.com/sport/143764722042874
۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش "ورزش سه"، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر ... استقلال خوزستان – پرسپولیس – ورزشگاه غدیر اهواز ... در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیدار این تیم با استقلال تهران ... پنج شنبه 26 آذر 94 .... حواشی بازی دوستانه سایپا-صبا(ویدیو) ... گلهای بازی پرسپولیس - آلتین اسیر (ویدیو).

برنامه کامل لیگ برتر 93-94؛ لیگ پانزدهم 24 اردیبهشت به ...

tnews.ir/news/483D45084251.html
۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار ورزشیویدیونتایج زندهجداول و نتایجپیش بینیبسکتبالنقل و انتقالات ... استقلال خوزستان – پرسپولیس – ورزشگاه غدیر اهواز ... در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیدار این تیم با استقلال تهران معوقه و ... یکشنبه 8 آذر 94 .... تراکتورسازی تبریز – صبا قم- ورزشگاه یادگار امام .... پیش بازی و گزارش.

نونهالان فولاد خوزستان بازی با استقلال بوشهر - دانلود مداحی

maadahi.blogreader.ir/.../نونهالان+فولاد+خوزستان+بازی+با+استقلال+ب...
برنامه بازی های تیم استقلال درلیگ15به شرح زیر است: هفته 1* سیاه جامگان -– استقلال هفته .... سپاهان 3 راه آهن 1گسترش فولاد 2 صبا 1نفت مسجد سلیمان 3 استقلال خوزستان .... بازی دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر به سود ..... گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه آزادیهفته پانزدهم پنج شنبه 26 آذر 94 استقلال تهران ...
به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در شرایطی برگزار شد که ... پرسپولیس در این مسابقه موفق شد با نتیجه 5 بر 4 به برتری برسد. .... 20120625112421 28820 340 دانلود گل های بازی پرسپولیس ملوان 29 آذر 91 ..... حال می‌خواهد این بازیکن از استقلال، پرسپولیس، نفت، راه‌ آهن و هر تیمی دیگری باشد.

هوادارن تراکتور سازی تبريز [بایگانی] - صفحه 10 - انجمن های ...

www.arteshesorkh.com › ... › باشگاههاي ليگ برتر
۲۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 89پست - ‏11 نویسنده
به گزارش کاپ،دیدار استرالیا و کویت که امروز در ورزشگاه رک تنگولار ... http://cup.ir/Content/Upload/Images/b26b2230-069d-4d2d-8f94-99b0e94ad8fa.jpg ... شاگردان رسول خطیبی با سه گل مقابل تیم ملی پوشان تبریز به برتری رسیدند .... بازی های پیشروی تراکتور و لزوم فراهم سازی شرایط مورد نیاز برای ...

پاس همدان - مازندلیگ - اخبار ورزشی مازندران

www.mazandlig.com/tag.aspx?t=%20پاس%20همدان
برتری خونه به خونه مازندران مقابل پاس همدان/ شلیک تماشائی نظیف کار بازی ... به گزارش ورزش جوان، از هفته شانزدهم لیگ یک فوتبال کشور، عصر امروز تیم .... مازندليگ: تيم فوتبال نساجي مازندران در وقت های تلف شده از شکست مقابل پاس .... برنامه هفته اول -دوشنبه 26 مرداد 94 مس کرمان - گیتی پسند اصفهان-با توجه به رای کمیته ان [...].

دانلود گل و نتیجه بازی نفت تهران الاهلی 4شهریور94 | دانلود ...

downloadnew-azar94.ir/.../26/دانلود-گل-و-نتیجه-بازی-نفت-تهران-الاهل...
۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود گل های بازی نفت تهران الاهلی امارات چهارشنبه 4 شهریور 94 ... نتیجه بازی و پخش زنده و مستقیم بازی پاناما مکزيک جام کونکاکاف 2015 1 ... نتیجه نهایی ودانلود خلاصه بازی آرسنال ليورپول دوشنبه 2 شهریور 94 … ... دانلود گلهای بازی استقلال و تراکتور سازی – آبی پوشان .... pastelco.ir/دانلود-گل-کرار-به-صبا-/.

www.Malavani.ir :: نمايش موضوعات - تایپیک مخصوص تیم ...

www.malavani.ir/modules.php?name=Forums&file=printview...
تیم ملوان در نیمه اول خیلی بد بازی کرد و یک گل را روی اشتباه مدافعین وسط .... امروز امید ملوان توی فحاشی شدید جو عضدی نتیجه رو واگذار کرد. ... بر پایه این گزارش ، تیم نوجوانان ملوان در مرحله اول این مسابقات در گروه سوم ..... 89 گل های تیم ملوان نوین بندرانزلی را وارد دروازه تیم استقلال نوین رشت کردند . ..... مجید خلاصه چند چند شد؟

استقلال

abbas145.blogsazan.com/p1.php
۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رکورد صبا در قم/بدون شکست مقابل تیم های قلعه نویی. امیر قلعه ... قلعه‌نویی گفت که دغدغه استقلال برای بازی با صبای قم، مصدومیت بیک‌زاده است. ... سه شنبه 26 آذر 1392 - 17:10:04 .... البته به نظرم بهتر از این گل ها هم بود که تو این کلیپ نیست متاسفانه! :94: .... گزارش حاشیه ها و تمرین امروز تیم استقلال تهران.

خبرگون ، آخرین اخبار ایران و جهان

www.khabargoon.ir/news.php?news=548228&title=5+بازی،...
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش "ورزش سه"، مدتهاست که دیگر استقبالی از بازی های لیگ برتر ... این تعداد یعنی نیمی از تماشاگران حاضر در بازی استقلال در دهه 70 و یک ... سایپا- صبا فقط 150 تماشاگر داشت. ... 1200 تماشاگر برای 5 بازی افتضاحی است که فقط در لیگ ایران مشاهده اش می کنیم. .... تمرین امروز پرسپولیس94/08/11 (ویدیو).

دانلود گل بازی استقلال پیروزی 25 اردیبهشت 94 | دانلود آهنگ ...

photos94.ir/دانلود-گل-بازی-استقلال-پیروزی-25-اردیبهش/
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - انلود خلاصه بازی استقلال پرسپولیس 25 اردیبهشت 94 + گل ... دانلود گل های بازی استقلال پیروزی دربی 25 اردبیهشت 94. همراه با عکس های بازی … ... نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال امروز 25 اردیبهشت 94 + … .... گزارش زنده بازی استقلالپرسپولیس دربی 80 – 25 اردیبهشت · دلیل لغو شدن کلاس و …
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شهرآورد هشتاد و یکم (گزارش تصویری 1) گزارش زنده + حواشی بازی ... تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال از صبح امروز با حضور مقابل… ... امروز : چهارشنبه 25 آذر 1394 ... هواداران تیم پرسپولیس با شعارهایی به استقلالی‌ها، گل های ایمون زاید را ..... اخذ ویزای عراق اربعین 94 / پیاده روی اربعین 94 + نحوه تهیه و قیمت ویزا ...

متفرقه - 2

gol001..ir/cat/5/page/2
جدول پخش زنده تلوزیون ... برانکو: بازی با فولاد برای ما دربی است | ایرادی دارد همیشه دنبال من افرادی باشند؟ ... آخرین وضعیت مصدومان ذوب آهن/برای بردبه مصاف استقلال اهواز می رویم ... بازدید : 29 |تاریخ : سه شنبه 26 آذر 1392 زمان : 12:33 | .... ستاره های دهه 60 و 70 و 80 بدنه پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل ستارگان میلان را تشکیل می ...

استقلال تهران تیم عشق ورزیدن

esteghlal.iran.sc/tag/استقلال
توسط سه شنبه 26 شهريور 1392 در بابک استقلالی .... شما به تیم صبا نگاه کنید. ... گل‌هاي بازي را عادل کلاه‌کج بازيکن سابق پرسپوليس از فاصله 35 متري و ميلاد ميداودي که ..... به گزارش ايرنا، مقداد نجف نژاد بعدازظهر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص ..... نتیجه نهایی بازی استقلال تهران باسپاهان اصفهان ...... می‌خواهم خلاصه کنم.

آذر ٩۱ - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

perspolismadrid.persianblog.ir/1391/9/
۳۰ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - وتبریک به پرسپولیس های عزیز که تونستیم ملوان را 6تایی کنیم. ..... پرسپولیس در نخستین بازی با آقا یحیی نتیجه خیلی خوبی گرفت و من به هواداران و ...... گزارش تصویری از تمرین امروز (سه شنبه) سرخپوشان/ 28 آذر 1391 ..... از همین رو گل محمدی و مسئولان باشگاه پرسپولیس در انتظار پاسخ نهایی همتایان خود در ...

تکست - نقشه سایت - تکناز ،دیدنی ها

www.textarchive.net/archive/1fp58nlolo4
فال گل ها - عکس های برتر سایت تکناز ( عکس های دیدنی , عکسهای بازیگران , عکسهای خنده دار ,عکس ..... انگلیس نقش اصلی بازی قدرت در ایران گذشته + عکس و اسناد

اخبـــار تــلــــویــزیــون [آرشيو] - Page 9 - P30World Forums ...

forum.p30world.com › ... › هـــــنـر هـــفـتم › تلویزیون و رادیو
۱۰ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اين فيلم با بازي كامبيز كاشفي، عسل بديعي و صبا كمالي داستان پسر جواني بنام ..... به گزارش روابط عمومي سيما، امروز آخرين قسمت مجموعه تلويزيوني «شهر ..... در خلاصه داستان فیلم سینمایی«سه پدرخوانده» آمده: سه کابوی برای سرقت به ...... مجموعه تلویزیونی شتابزده عمل کردند و به نتیجه و پیام نهایی آن توجه نکردند.
در حین گزارش زنده از طریق اینترنت با استودیو پخش تماس گرفتم و خواستم تا آخرین ... اگر به دیدن تحلیل بازی ها در کنار دیدن مسابقات علاقه دارید ، IBM point stream را ببینید. ..... نتیجه گرفتیم اصلا امروز برای کار کردن ساخته نشده و اگر خدا بخواهد و فردا ...... ما یک هزار گل بر سر و روی آی تی ایران زدیم، این هم گل یک هزار و یکمین.
به گزارش بازتاب در تیتراژ ابتدایی فیلم “جدایی نادر از سیمین” علاوه بر ... او یک دوره برای تیم زیر ۱۷ ساله های سوئد بازی کرده و سه گل برای این تیم به ثمر رسانده است. ... یا نمونه بارز آن در بازی دیشب استقلال مقابل الجزیره موقعیت هایی که برهانی و ... بعد ناگهان کف اتاق به حالت غش افتاد و گفت من دیگر زنده نیستم! .... نتیجه نهایی.
وقتی امروز دیدم بعد از چهل سال زندگی، بالای سرش نشستی و موهاش رو نوازش می .... گرچه نمونه هایی نیز گزارش شده اند که دو نفر به مدت 5 یا 10 سال با یکدیگر آشنا ...... در نتیجه این افراد بیش از سایرین در معرض ابتلا به انواع سرطان های پوست قرار دارند. ..... در هنگام تماس واقعی با معشوق هورمونی به نام اکسی توسین در مغز انسان آتش بازی ...

آذر ۸٦ - پرسپولیس

thelordoftheleague.persianblog.ir/1386/9/
۳۰ آذر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - ۳۷۰ دقيقه تا بازگشت به نيمه نهايي ... البته اتفاقات اخير در استقلال همچنان براي روزنامه هاي ورزشي آنقدر ... باقري ها مدافع نيمكت نشين پرسپوليس كه احتمال حضورش در بازي امروز ... خلاصه اينكه اقرار مي كنم ديروز براي نوشتن پرسپوليس در مطبوعات كمي ... هر چقدر روزنامه گل را زير و رو كرديم، تلاش مان بي نتيجه ماند و ...

آب - ازناخبر،مرجع اخبار شهرستان ازنا

aznakhabar.ir/fa/search.php?str_search=آب
پایگاه اطلاع رسانی ازنا خبر : امام جمعه ازنا در خطبه های امروز خود در نماز جمعه این ...... از زیر بار مسئولیت ها گزارش می دهند که در استان لرستان همه چیز گل و بلبل است و هیچ .... ازناخبر: نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص نتیجه مذاکرات ...... ازناخبر:آخرين جلسه فني استقلال قبل از بازي مقابل العين امارات امروز برگزار مي‌شود.

صفحه 1--30 اذر 87 - روزنامه عصر مردم - Blogfa

asremardom.blogfa.com/87094.aspx
۳۰ آذر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - شاید باز هم مشام جان با عطر گل سرخ، تازه شود و گلهای یاس در جانماز ..... مهران اعتمادی در همایش پاسداشت 26 آذر «روز ... بلکه اثر و نتیجه آن خدمت خالصانه در طول زمان جریان دارد و اگر امروز نیز ...... پیشرفت فیزیکی 94 درصدی طرح ...... ابتدا به وسیله امواج نوشتاری به ورزشگاه آزادی میریم و به گزارش بازی استقلال و پیام ...

والیبال ایران طلایی شد - هشترود نیوز

www.8roodnews.com/wp-content/themes/8roodNews/GetResults.php
۱۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هدیه تهرانی که مدتهاست در فیلمی بازی نکرده نقش اصلی «دوئت» را بازی می کند. .... تلاش شتری برای زنده ماندن .... به گزارش شرق، همسایه‌های زنی ١٧ساله به‌نام بهار، آذر یک‌سال قبل به ... هشترود نیوز – ویدئوی زیباترین گل به خودی تاریخ فوتبال ..... امروز ( یکشنبه ) پیش از آغاز جام ملت های آسیا موفق شد با نتیجه یک بر ...
ای بلبل زیبا تمام گلهای بهاری در انتظار قدوم تو هستند که بر روی آن بوسه زنی و نغمه ... جلسات بررسى به اتهامات تنها متهم پرونده از روز شنبه ۲۶ آذر ماه سال جارى در شعبه ... این بازی ها که همیشه به نفع موسسات خیریه برگزار می شود چندی است که به یکی از ... شنبه، 26 آذر، 1384 ..... گزارش تصویری/ دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن اصفهان -2.

بازی - بيان روز

bayanerooz.ir/fa/search.php?str_search=بازی
پایگاه اطلاع رسانی بیان روز: در صورت موافقت نهایی مسئولان ایتالیایی، دیدار ..... کرانچار: دیدار استقلال و سپاهان دربی ایرانی است/ خلعتبری امروز بازی می‌کند ...... بيان روز:همچنان مسئولين با وعده هاي توخالي وكلنگ هاي احداث بي نتيجه پلدختر را به منطقه ...... محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، 26 آذر ماه به دعوت مهران مدیری در محل ضبط مجموعه ...
۳۰ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - از این روست که تا امروز بابا نوئل با لباس و کلاه موبدان ظاهر می شود و ... مشاهده ادامه مطلب یلدا در افسانه ها و اسطوره های ایرانی .... مشاهده ادامه مطلب نتیجه نهایی مسابقات هفته بیستم لیگ برتر 88-89 ..... 26آذر. 16:15. پنج‌شنبه. استقلال. -. فولاد. 27آذر. 14:00. جمعه. مقاومت ... مشاهده ادامه مطلب برنامه بازی هفته 20 لیگ برتر ...

نتیجه دانلود گل های بازی رئال بارسا 30 آبان 94 - دانلود روز

downloadroz.ir/نتیجه-دانلود-گل-های-بازی-رئال-بارسا-30-آبان-94.html
۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پخش زنده و آنلاین بازی رئال مادرید و بارسلونا 30 آبان 1394 . .... دانلود خلاصه گل های نتیجه نهایی بازی امروز ایران گوام 26 آبان 94 ... هند 16:30 عمان ...

اُاُجوو (OojoO) - پرسپولیس 0 استقلال 8

www.oojoo.ir/posts/پرسپولیس%200%20استقلال%208
برای مطالعه مطالب با موضوع "پرسپولیس 0 استقلال 8" از لینک های زیر استفاده کنید. ... آقای جباری، علی فتح‌الله‌زاده گفته استقلال 8 گل به پرسپولیس در سال ... 0. ... نتیجه بازی دربی 81 استقلال و پرسپولیس امروز 8 آبان 94 | گزارش زنده . ... تاج 8 - 0 پرس پولیسهمراه با مدرک معتبر از 6 آذر 1347 این سند مربوط به گذشته ی باشگاهی ...
گزارش زنده بازی امروز استقلال فولاد 29 آبان 94 + نتیجه نهایی خلاصه گل های بازی. گزارش کامل بازی + حواشی. استقلال با گلهای جابر انصاری و پروپجیج بردی قاطع را ...

دانلود خلاصه بازی و گل های تراکتورسازی سایپا / لیگ برتر ...

funmusic.lineblog.ir/.../دانلود+خلاصه+بازی+و+گل+های+تراکتورسازی+س...
۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نتیجه بازی پرسپولیس سیاه‌‌جامگان 28 مهر 94 + دانلود گل های بازی اكتوبر 20 ... های بازی آخرین اخبار فوتبال لیگ برتر : گزارش زنده نتیجه بازی .
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بررسی پخش زنده فوتبال در شبکه های استانی - وبلاگ استانیها · ostaniha.com/post/54 ... نتیجه نهایی. بیلبائو. 1 ... برای مشاهده ... نتیجه بازی استقلال و صبا جمعه 11 اردیبهشت 94 - نگاتیوی . ... گل ها و خلاصه بازی صبا قم 1-2 نفت تهران | طرفداری ..... نتیجه آنلاین بازی فوتبال استقلال تهران و صبای قم امروز .
( ویدیو ) - در ادامه به عنوان اولین بخش خلاصه و حواشی مسابقه تیم های ايران و ترکمنستان پخش شد. ... سرمربی نفت تهران روز گذشته و برای بازي مقابل صبا از 22 بازيکن استفاده کرد. ... به گزارش ایسنا، «خبرآنلاین» این جمله را نوشت و افزود: ديروز حال ورزشگاه آزادی خوب نبود؛ ... نتیجه بازی استقلال و سایپا امروز دوشنبه 9 آذر 94 + فیلم.
۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود گلهای بازی استقلال و تراکتور سازی – آبی پوشان ... دوستانه : ستارگان جهان – پيشکسوتان ايران زنده از شبکه سه. ... به صبای قم را در زیر قرار داده ایم : گل کرار جاسم به صبا گلشهبازز. ... دانلود خلاصه بازی … ... بازی استقلال و ملوان در هفته دوم با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال به پایان ..... مطلب محبوب امروز.
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود خلاصه بازی رئال مادرید - مالاگا / درخشش دروازبان مالاگا / 4 مهر 94 ... در ثانیه های پایانی بازی، رونالدو می توانست با ضربه سر از داخل محوطه شش قدم، گل . ... در زدن ضربات نهایی و دفاع منسجم مالاگا، مانع از رسیدن کهکشانی ها به گل شد. .... آذر 94 امروز · نتیجه بازی رئال مادرید و ختافه 14 آذر 94 + دانلود گل های بازی امروز ...
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعداد گل های دربی 81 خلاصه بازی پرسپولیس استقلال خلاصه بازی پرسپولیس ... 10 mins ago - نتیجهبازی استقلال و پرسپولیس” امروز 8 آبان 94 از هفته دوازدهم لیگ .... کی‌روش 26 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد/ بازگشت جهانبخش و قوچان‌نژاد · بانوی باران ... گزارش متنی از آئین تجلیل از عوامل برنامه ما


.

مرجع کد و ابزار وب